Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Troju

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 26.09.2008 17:32

Mam problem otóż jak ktoś ma 0 hp to i nie może strzelać i nie może poprawnie chodzić
Miał bym prośbę żeby ktoś mi zapodał sposób na wyświetlenie HP koło LvL'a bądź nad

Widziałem takie coś na serwerze DiabloMod SkillNet nie pamietam IP xD

Prosił bym o plugin bądź jakiś addon do diablo moda
żeby HP zatrzymywało sie w CS na 255 a dalej pokazywało by właśnie kolo LvL'a / Rasy
Jest to mój ostatni temat
Nie będę więcej spamował.

PzDr


Oczywiście będzie pomógł a nawet 2

Ave :blaga: :blaga: :blaga:
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 26.09.2008 21:20

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

new m_Health

public plugin_init() { 
	register_event("Health", "Health", "be","1>255") 
	m_Health = get_user_msgid("Health")
} 

public Health(id) 
{ 
	//new health = read_data(1) 

	message_begin( MSG_ONE, m_Health, {0,0,0}, id )
	write_byte(255)
	message_end()
}

Ostatnio nie mam czasu, ale takie male cos moge zrobic, powinno dzialac O:)
  • +
  • -
  • 0

#3 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 26.09.2008 23:00

Nie działa jest tylko nonstop 255 to dobrze ale mi chodziło też
żeby gdzieś na boku pokazywało się prawdziwe hp np jak ja mam 420
to żeby pisało pismem "hud" czy jakoś tak pismem "amx'a" 420 coś jak na zombie modach jes
pomogl leci
  • +
  • -
  • 0

#4 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.09.2008 23:02

http://amxx.pl/viewt...6&highlight=255 proszę bardzo
  • +
  • -
  • 0

#5 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 26.09.2008 23:32

gryzie sie z lvl'em / rasa /item /% expa
ponieważ wyświetla się w tym samym rogu i naklada sie i mryga strasznie
  • +
  • -
  • 0

#6 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 27.09.2008 12:22

Jesli chcesz zeby ci sie wysletalo hp kolo rasy znajdz public write_hud(id)


Ta masz 2 kody zmien je na te

format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])



format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

  • +
  • -
  • 0

#7 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 27.09.2008 15:50

Nie chce się skompilować

;>
???:( ???:( ???:(

To jest ta część którą zmieniłem

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xP_now
new Float:xP_need
new Float:perc

if (last_update_xP[id] == player_xP[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xP required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xP_now = float(player_xP[id])
xP_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xP_now*100.0/xP_need
}
else
{
xP_now = float(player_xP[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xP_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xP_now*100.0/xP_need
}
}

last_update_xP[id] = player_xP[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


  • +
  • -
  • 0

#8 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2008 15:53

DK, Skąd ty ten kod wytrzasnąłeś :?:

//EDIT
Jak dajecie kawałki kodu to nawet się nie da sprawdzić dlaczego się nie chce skompilować... Dajcie jako załącznik całość.
  • +
  • -
  • 0

#9 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 27.09.2008 15:56

Jakieś rady xD?
napisze w dziale scripting
może ktoś mi napisze takowy plugin =]
  • +
  • -
  • 0

#10 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2008 16:01

format(tpstring,1023,"HP: %d Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])



format(tpstring,1023,"HP: %d Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
A tak :?:
  • +
  • -
  • 0

#11 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 27.09.2008 16:06

Też nie :/

Masz na dole załącznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.09.2008 16:12

A mi się skompilowało.
Zobacz czy działa

//Edit
Wymieniłem załącznik na taki z poprawnie dołączonymi modułami :-)
Poprzedni też powinien działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 Troju

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:SięBiorąDzieci
Offline

Napisano 27.09.2008 16:21

Działa :D

Pomógł + dowolna reklama twoja na serwa :D
napisz mi na pw co napisać będzie się wyświetlać na głównym
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych