Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bron zakazana


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 10.07.2010 22:21

Mam taki problem stworzyłem nowa klase i chciałem aby mogla sie ona posługiwać wyłącznie pistoletami i shogunem i granatem wiec dalem taki kod
if ((weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_M3 && weapon != CSW_GLOCK18 && weapon != CSW_USP && weapon != CSW_P228 && weapon != CSW_DEAGLE && weapon != CSW_ELITE && weapon != CSW_FIVESEVEN && != CSW_HEGRENADE)  && !on_knife[id] && (player_class[id] == Kamper))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

Jedanak z pistoletami wszystko jest ok a z shogunem i He juz nie poprostu nie da ich sie wziąć w reke proszę o pomoc

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 10.07.2010 22:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.07.2010 23:00

&& weapon != CSW_FIVESEVEN && != CSW_HEGRENADE)  &&

mówisz ze He nie działa? :F

powinieneś po prostu przeczytać to co napisałeś ;)

Ps. CSW_XM1014 to chyba shotgun
  • +
  • -
  • 0

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 10.07.2010 23:23

if ((weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_M3 && weapon...
Dodatkowo jak ty ten warunek sprawdzasz ?
Gracz nie moze miec jednoczesnie tylu broni, jesli chcesz sprawdzic czy nie ma zadnej z tych broni powinienes uzyc lub czyli ||
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.07.2010 08:43

Trochę na wspak zrobione, ale ma szanse zadziałać. Wymieniasz wszystkie bronie jakie można mieć, potem wychodzi np.
weapon != CSW_GLOCK18 dla glocka to fałsz i if nie jest wywoływany, czyli nie jest zmieniane na nóż, czyli dobrze.

Mówiąc inaczej, tylko gdy masz broń poza wymienioną, to wszystkie warunki są spełnione i zmienia broń na nóż.

&& ma to do siebie, że jeśli choć jeden warunek jest nie spełniony, to całość jest nie spełniona, więc nie trzeba podchodzić do problemu typu "nie można mieć tyle broni równocześnie".
  • +
  • -
  • 0

#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 11.07.2010 09:30

yhm, nie doczytalem do konca :D

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 11.07.2010 09:36

  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.07.2010 12:45

Czyli jak to powinno wyglądać
  • +
  • -
  • 0

#7 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 11.07.2010 16:30

Tamto powinno dzialac, Miczu pokazal ze masz jakies zle nazwy, to musisz pierwsze sprawdzic.

A co do warunku to dla mnie taki zapis jest bardziej czytelny:
if (player_class[id] == Kamper && !(weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE == weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_HEGRENADE || on_knife[id]))
{
zmien_na_noz
}
Jesli klasa to kamper i nie ma zadnej z wymienionych broni lub nie jest on_knife (czyli o ile dobrze rozumiem moze miec noz, sworda lub kusze) to zmienia mu na noz.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych