Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z prędkością biegu na Zombie CrysisProjekt: Zombie Crysis


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.07.2010 20:44

Witam...
Znowu mam problem z ZC.

Sami wiecie że Crysis Nanosuit posiada opcję "Maksymalna prędkość".
Gdy włączę sobie tą opcję (Oczywiście gdy jestem człowiekiem - zombie nie mają Nanosuit'a) to nie biegnę szybciej...
Gdzieś jest jakieś ograniczenie w Zombie Plague....

Znalazłem to w zombieplague.cfg
sv_maxspeed 999 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 320
Było ustawione na 999, ale ja zmieniłem na 900
sv_maxspeed 900 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 320
Ale ograniczenie nadal jest...

Sprawdziłem server.cfg
// Server Configuration File PL
// by _KaszpiR_ and PawelS modified by Slugger (GG: 23848850) for Zombie Crysis
 
// server.cfg przygotowany na serwer Zombie Crysis
 
// Konfiguracja poczatkowa - wczytywana na poczatku:
sv_lan 0 // Gdy ustawione na 1 to serwer jest wylacznie na lan
maxplayers 22 // Maksymalna liczba slotow | NIE ZMIENIAC - DOMYSLNIE 22
sv_visiblemaxplayers 22 // Liczba widocznych slotow | -1 to automatycznie obliczana (standard)

exec banned.cfg // Serwer laduje bany na steamid/wonid
exec listip.cfg // Serwer laduje bany na ip

hostname "[PL] Zombie Crysis @ Hit4u.net" // Nazwa serwera | NIE ZMIENIAC - DOMYSLNIE [PL] Zombie Crysis @ Hit4u.net
mapchangecfgfile "server.cfg" // Serwer wykona ten config podczas zmiany mapy (Np. aby przywrocic stare ustawienia)
mapcyclefile "mapcycle.txt" // Cykl map serwera
motdfile "motd.html" // Wiadomosc powitalna serwera | DOMYSLNIE motd.html
servercfgfile "server.cfg" // Serwer wykona ten config przy starcie
 
sv_proxies 1 // Liczba HLTV proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera | STANDARD 1 wiecej nie zalecane
sv_region 0 // | DOMYSLNIE 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3
 
// Wydajnosc i Net:
fps_max 100 // maksymalna ilosc FPSow | od 100 do 200, wieksza wartosc nie zalecana
host_framerate 0 // nie wiadomo co to

//sys_ticrate 200 // NIE ZMIENIAC

// sv_maxrate 20000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer, na lan maksymalna wartość 25000, na serwer internetowy - zalezy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie zmniejszaj o 500
sv_maxupdaterate 100 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate
 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 4000, ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy, zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
sv_minupdaterate 10 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, zaleca sie trzymanie wartosci 10 ze wzgledu na serwery HLTV 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


// Rcon i Hasla:
sv_password "cs" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu 
rcon_password "qwerty079" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera, jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal np +rcon_password "zupa"
 
sv_rcon_banpenalty 1440 // czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 3 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 10 // Czas w jakim serwer sprawdza rcon, jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana, wtedy pomaga jedynie restart serwera, poniewaz po odbanowaniu kazdy blad spowoduje zalozenie na nowo bana
 
// Logi:
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
 
// Voice:
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 1 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)
 
// Downlad:
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach | rekomendowana wartosc do 2 mega | ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac), a serwer bedzie sie wolniej ladowal | 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://szambo/hlds/dlurl/" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow  - katalog addons, server.cfg itp)
sv_downloadurl "http://www.zombie-crysis.cba.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
 
// Rozgrywka:
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 1.00 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 1 -  pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 2 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 5.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 40 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 900 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
 
// Obserwatorzy:
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
 
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
 
// Inne :
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 // 0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 180 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 780 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) | 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz | wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
 
// Status serwera:
// Sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace:
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
I tutaj też jest to wyłączone :/ Tzn. maksymalna prędkość gracza to

Może w pluginie to siedzi?
Jeżeli tak to gdzie? Bo chciałbym to zmienić.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 10.07.2010 09:32

Im więcej ustawisz sv_maxspeed tym więcej gracz powinien wycisnąć do biegu ;]

#3 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.07.2010 10:20

Im więcej ustawisz sv_maxspeed tym więcej gracz powinien wycisnąć do biegu ;]


Wiesz co hardbot , teraz to mi w cale nie pomogłeś bo to wiedziałem sam...

Szukałem w pliku *.sma czegoś związanego z prędkością i znalazłem tylko ustawienie prędkości dla ludzi, ale jak to zmieniłem to ludzie biegali z prędkością światła...


Ludzie, wiem że tak się da bo mój serwer jest wzorowany (nie powiem na czym) i tam działa maksymalna prędkość...



Czekam na wasze pomysły...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych