Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana nagrody za odznake BF2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2010 21:58

Witam, po rejstracji dostałem wiadomość od " Adminek AMXX.PL " pisząc w niej pod koniec "Jeżeli masz jakieś pytania nie wahaj się zapytać" więc pytam bo mam problem.

A więc chciałbym z kumplem otworzyć serwer wszystko już czeka na otwarcie poza jednym. Jestem zielony w tych tematach otóż chciałbym zmienić w modzie BF2 nagrodę za odznake z shotguna, standardowo to niewidzialność a chciałbym zrobić grawitacje. Znalazłem na waszym forum wypowiedź polaka co do tego tematu ale niestety nie mogę tego zrozumieć. "Nie daję źródła bo to jedynie usunięcie jednego if'a i zmiennej i zmiana funkcji z renderowania na set_user_gravity.
Grawitacja na 3 poziomach. 700, 600, 500." Możecie mi pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 07.07.2010 23:13

W badgepowers.inl zamieniasz
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
na
set_user_gravity(id, float(gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1])/get_cvar_float("sv_gravity"));
oraz
fm_set_rendering(id);
na
set_user_gravity(id, 1.0);
natomiast w const.inl podmieniasz

new const gInvisAlphaValue[3] =

{

	150,	//Basic Shotgun Combat

	100,	//Veteran Shotgun Combat

	50	//Expert Shotgun Combat

};
na

new const gInvisAlphaValue[3] =

{

	700,	//Basic Shotgun Combat

	600,	//Veteran Shotgun Combat

	500	//Expert Shotgun Combat

};
czy jakie tam wartości chcesz.

Użytkownik Siemir edytował ten post 08.07.2010 21:43

  • +
  • -
  • 0

#3 Qrix

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2010 15:00

Hmmm... skorzystałem z tego ale jednak grawitacja nie działa :( Wiecie może dlaczego? Wszystkie odznaki prócz grawitacji działają. Proszę o poprawienie jeżeli jest jakiś błąd.

Załączone pliki


Użytkownik Qrix edytował ten post 08.07.2010 15:02

  • +
  • -
  • 0

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 08.07.2010 21:43

Dobra, poprawiłem już - błąd był w drugiej linijce.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych