
Piszę o oto takiej sprawie jak zmienić niewidzialność na inną możliwą umiejętność dla odznaki z shotgunem?
W jakich plikach muszę tego dokonać bardzo proszę o pomoc.
Dziękuję i pozdRawiam Łukasz

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.07.2010 19:46
Napisano 08.07.2010 12:47
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Napisano 08.07.2010 15:11
W badgepowers.inl zamieniasz
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);naset_user_gravity(id, float(gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]/get_cvar_num("sv_gravity")));orazfm_set_rendering(id);naset_user_gravity(id, 1.0);natomiast w const.inl podmieniasznew const gInvisAlphaValue[3] ={ 150, //Basic Shotgun Combat 100, //Veteran Shotgun Combat 50 //Expert Shotgun Combat};nanew const gInvisAlphaValue[3] ={ 700, //Basic Shotgun Combat 600, //Veteran Shotgun Combat 500 //Expert Shotgun Combat};czy jakie tam wartości chcesz.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych