Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 Mod Rank - Pomocy !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qrix

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
Offline

Napisano 07.07.2010 19:46

Witam Serdecznie :)
Piszę o oto takiej sprawie jak zmienić niewidzialność na inną możliwą umiejętność dla odznaki z shotgunem?
W jakich plikach muszę tego dokonać bardzo proszę o pomoc.
Dziękuję i pozdRawiam Łukasz :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 08.07.2010 12:47

Musisz zamienić na swoją umiejętność w pliczku badgepowers.inl kod z shotgunem

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Qrix

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
Offline

Napisano 08.07.2010 15:11

Skorzystałem z tego i nie działa lecz wszystkie inne odznaki działają i nie wiem co jeszcze muszę zrobić.

W badgepowers.inl zamieniasz

fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
na
set_user_gravity(id, float(gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]/get_cvar_num("sv_gravity")));
oraz
fm_set_rendering(id);
na
set_user_gravity(id, 1.0);
natomiast w const.inl podmieniasz
new const gInvisAlphaValue[3] ={	150,	//Basic Shotgun Combat	100,	//Veteran Shotgun Combat	50	//Expert Shotgun Combat};
na
new const gInvisAlphaValue[3] ={	700,	//Basic Shotgun Combat	600,	//Veteran Shotgun Combat	500	//Expert Shotgun Combat};
czy jakie tam wartości chcesz.


A i mam pytanie dlaczego nie zapisuje mi statystyk i odznak?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych