Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Respawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 07.07.2010 12:04

Witam mam funkcje odpowiedzialna za respawn ludzi
lecz chcialbym ograniczyc ich respawn
bo teraz co smierc ich respawni ( z opoznieniem 10 sec )
a chcialbym ustawic zeby max 3 razy mogli sie zrespawnic
potem death

///////////////////////////////////////////////////////////////////
// Survivor Respawn                                             //
/////////////////////////////////////////////////////////////////

public ham_killed_respawn(id)
{
	if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
		g_respawn_delay[id] = 10
		survivor_respawner(id)
	}
}

public survivor_respawner(id)
{
	if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(g_respawn_delay[id] > 0)
	{
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -2)
		show_hudmessage(id, "Zostaniesz ozywiony za %d sekund...", g_respawn_delay[id])
		g_respawn_delay[id]--
		set_task(1.0, "survivor_respawner", id)
	}
	else
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public join_spawn()
{
	new player_spawn = read_data(1)
	static user_team[32]
	
	read_data(2, user_team, 31) 
	
	if(!is_user_connected(player_spawn))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	switch(user_team[0])
	{
		case 'C': set_task(1.0, "survivor_respawner", player_spawn)
			case 'T': client_print(player_spawn, print_chat, "Zombies cant use this respawn method!")
			case 'S': client_print(player_spawn, print_chat, "Spectators cant use this respawn method!")
		}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.07.2010 14:39

Hmm... daj przy evencie śmierci:
dead++;
Przy evencie restartu rundy
dead=0;
i przy zrespieniu:
if (dead=<3) //wtedy respi
i w else za ifem zrob sobie np. client_printa i napisze ze nie moze juz sie zrespi bo zginol wiecej niz 3razy :)
  • +
  • -
  • 1

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 07.07.2010 16:44

dzięki za pomoc ^^
poradzilem juz sobie wedlug Twoich rad ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.07.2010 16:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: close

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych