Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu info klasy NEW pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.07.2010 20:31

Pobawiłem się trochę z menu /klasy czyli info o nich aby dodać sobie opis moich nowych klas i to co mi udało się zrobić up
Caly problem polega na tym ze 1 strona klas info dziala poprawnie i wszystko jest ok ale jak przechodze na 2 strone i naciskam np na Ork to wybiera mi ta klase zamiast pokazywac dana informacje na temat klasy pomozcie:/
Dodalem
register_menucmd(register_menuid("Nowe Klasy"), 1023, "infoKlasy")

potem
Spoiler

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 06.07.2010 21:03

  • +
  • -
  • 0

#2 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.07.2010 21:37

Przyłączam sie do prośby @topic ;)
na razie nie mam jak tego sparwdzić ale jutro (15.07.10r) sprawdze to na pewno ;)
Postaram się coś napisać, poprawić, dopisać ;)
Jbc licze na + po udanej próbie ;)



Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#3 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 05.07.2010 07:09

no to czekam:/
  • +
  • -
  • 0

#4 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.07.2010 09:31

Wes wcisnij 0 a potem 9
I jak wyświetli się opis to masz powód czemu nie działą:}
Jak dalej nie zczaisz to pomoge dalej :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 05.07.2010 12:23

to pomóż dalej jak możesz:P
  • +
  • -
  • 0

#6 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.07.2010 13:08

Widzisz na czym polega ten niewidzialny?
Zrób 9 niewidzialnych i pozmieniaj tekst i nazwe
Jeżeli tak zrobisz to zadziała
A nie czyta ci bo masz ustawione np. ork(id) jako klase
Czyli musisz tutaj dodać inne nazwy niż nazwy klas:
Klasa Ork - ork
Klasa itp. itd.
Dodam ci potem mój kod jak go skończe ;)

05 lipiec 2010 - 21:58:

public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0. Dalej")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
mag(id)

}
case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
mnich(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
case 9:
{
show_info_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyn(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnich(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}



public show_info_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Ork^n2. Szaman^n3. Jedai^n4. Jumper^n5. Diablo^n6. Kameleon^n7. Niewidzialny^n^n0. Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public infoKlasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
Kox(id)

}
case 1:
{
paladyn2(id)
}
case 2:
{
mnich2(id)
}
case 3:
{
barbarzynca2(id)
}
case 4:
{
zabojca2(id)
}
case 5:
{
nekromanta2(id)
}
case 6:
{
ninja2(id)
}
case 7:
{
Lowca2(id)
}
case 9:
{

}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public Kox
(id){
showitem(id,"Ork"," "," ","<br>Otrzymuje 150 amoru na start.Zoom PPM<br> Zadaje o 10 wieksze obrazenia <br><br>")

}
public paladyn2(id){
showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>szaman.<br> <br><br>")
}
public mnich2(id){
showitem(id,"Jedai"," "," ","<br>Zdobywa doswiadczenie 5 razy szybciej<br>i na start ma 140hp<br>Odradza sobie 15hp co 5 sek<br><br>")
}
public barbarzynca2(id){
showitem(id,"Jumper"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br>Zoom na PPM kazdej broni<br><br>")
}
public zabojca2(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Strzal Pistoletu Wyrzuca w Gore<br><br>")
}
public nekromanta2(id){
showitem(id,"Kameleon"," "," ","<br>Ma 1/2 sznase do odrodzenia sie, atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja2(id){
showitem(id,"Niewidzialny"," "," ","<br>Wieksza Szybkosc, jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca2(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}



ŁAp tylko podmień te wartośći!

06 lipiec 2010 - 11:16:
I co zmieniłeś wartości ?

06 lipiec 2010 - 11:18:
Łap 2 kod który sprawdziłem i działa na 100%
Tylko zmień nazwy i menu:

/* =================================================================================================== */

public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Champion^n\w2. Kojot^n\w3. Duch^n\w4. Wilkolak^n\w5. Obronca^n\w6. Uzdrowiciel^n\w7. Assasyn^n\w8. Paker^n\w9. Dalej^n^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
champion(id)

}
case 1:
{
kojot(id)
}
case 2:
{
duch(id)
}
case 3:
{
wilkolak(id)
}
case 4:
{
obronca(id)
}
case 5:
{
uzdrowiciel(id)
}
case 6:
{
assasyn(id)
}
case 7:
{
paker(id)
}
case 8:
{
show_menu_klasy2(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public champion(id){
showitem(id,"Champion"," "," ","<br>Champion Posiada Mini Archy, Oraz Podstawowe Skille Maga.<br><br>")
}
public kojot(id){
showitem(id,"Kojot"," "," ","<br>Kojot Po Naladowanie Noza Dostaje Magiczne Pociski<br> , Oraz Ma Redukcje Obrazen o 25 :P<br> <br><br>")
}
public duch(id){
showitem(id,"Duch"," "," ","<br>Duch Moze Przenikac Przez Sciany.<br><br>")
}
public wilkolak(id){
showitem(id,"Wilkolak"," "," ","<br>Wilkolak Ma +50 Do Wszystkich Stat.<br><br>")
}
public obronca(id){
showitem(id,"Obronca"," "," ","<br>Obronca Po Naladowaniu Noza Dostaje M4A1, Szybciej Biega , Oraz Jest Niewidzidzialny(noz).<br><br>")
}
public uzdrowiciel(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Dostaje 16K co Runde, i moze wskrzeszac umarlych(za co Dostaje EXP).<br><br>")
}
public assasyn(id){
showitem(id,"Assasyn"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma Nowy Model Noza, Po Naladowaniu Noza Strzela FireBollem, Oraz Za Kazdym Razem Oslepia Wroga.<br><br>")
}
public paker(id){
showitem(id,"Paker"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac)<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}
///////////////////////////////////////////////////
public show_menu_klasy2(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Snajper^n\w2. Speeder^n\w3. Heiker^n\w4. Defender^n\w5. Zeus^n^n\w0 Exit")

new keys2
keys2 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)
show_menu(id, keys2, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
snajper(id)

}
case 1:
{
speeder(id)
}
case 2:
{
heiker(id)
}
case 3:
{
defender(id)
}
case 4:
{
zeus(id)
}
case 5:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}
public snajper(id){
showitem(id,"Snajper"," "," ","<br>Snajper Po Naladowaniu Noza Dostaje Scouta, oraz Posiada 1/3 z Scouta. (Po Zakupie Karabinu, a Dopiero potem Naladowaniu Noza Dostanie 2 Bronie.)<br><br>")
}
public speeder(id){
showitem(id,"Speeder"," "," ","<br>Speeder Bardzo Szybko Biega, Oraz Ma 4 Skoki w Powietrzu .<br> <br><br>")
}
public heiker(id){
showitem(id,"Heiker"," "," ","<br>Heikerowi Nie Koncza Sie He , i Ma 1/5 z He, oraz Wysysa 20HP co HIT.<br><br>")
}
public defender(id){
showitem(id,"Defender"," "," ","<br>Ma Redukcje HP o 45.<br><br>")
}
public zeus(id){
showitem(id,"Zeus<PREMIUM>"," "," ","<br>Zeus Posiada 10 Skokow W Powietrzu, Nie Posiada Rozzutu<br> , Ma Redukcje Obrazen o 25 :P<br> <br><br>")
}

/* =====================================*/
/* ==================================================================================================== */

Jeżeli nie dasz rady to sam ci podmienie na te dane @topic i dam kod.
Liczę na + ;]
  • +
  • -
  • 0

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 06.07.2010 20:21

Cos chyba nie tak dałem tak jak kazałeś ale wybierając klasę info z 2 menu pokazuje mi info z 1 menu tzn np wybieram diablo to pokazuje mi zabojce

Spoiler


07 lipiec 2010 - 07:47:
up

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 06.07.2010 20:23

  • +
  • -
  • 0

#8 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.07.2010 12:39

Zapomniales zmienic tekst na test2
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych