Siema
potrzebuje takiego packa amxx na którym jest dużo pluginów (tych najważniejszych) i oczywiście amx match deluxe. I najlepiej jagby była też instrukcja jak takie coś zainstalowac bo jestem kompletnie zielony w tych rzeczach. Poprostu potrzebuje takiego gotowca. Pomóżcie mi proszę bo serwer mam już 3 miesiące a jedynie na serwerze jest amx od shootersa. Czekam na odpowiedz z waszej strony.
pozd. Piotrek
[ Dodano: 2008-02-21, 14:43 ]
Nie ma tu nikogo kto może mi pomóc?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

AMXX pod CS 1.5
Temat rozp. chesskw, 19.02.2008 19:09
9 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 19.02.2008 19:09
Napisano 22.02.2008 15:01
chesskw, pod 1.5 tylko AMX!
Napisano 22.02.2008 19:00
No widzicie jaki jestem noob
to macie AMX z tymi najpotrzebniejszymi pluginami i z AMD?
i najlepiej żeby po wpisaniu amxmodmenu było też menu amx match deluxe.
jak ktoś ma taki pack to proszę mi go udostępnic, proszę.
pozd.
to macie AMX z tymi najpotrzebniejszymi pluginami i z AMD?
i najlepiej żeby po wpisaniu amxmodmenu było też menu amx match deluxe.
jak ktoś ma taki pack to proszę mi go udostępnic, proszę.
pozd.
Napisano 22.02.2008 19:29
Ja Ci zrobię taki pack powiedz tylko:
-Serwer stoi na Linuxie czi Windowsie?
-Steam czy NonSteam?
Pozdro
-Serwer stoi na Linuxie czi Windowsie?
-Steam czy NonSteam?
Pozdro
Napisano 23.02.2008 00:34
Serwer stoi na shooters
CS 1.5 czyli nonsteam
CS 1.5 czyli nonsteam
Napisano 23.02.2008 09:56
Siema
Zrobiłem Ci packa amx(pod cs 1.5)
Jest tam kilka pluginów, ale nie robiłem żadnych konfiguracji, tylko to co chciałeś...
Wrzuć te 5 folderów co jest w katalogu cstrike na SERWER DO FOLDERU CSTRIKE...
Pluginy:
Pozdro
Zrobiłem Ci packa amx(pod cs 1.5)