Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z itemami nowymi itemami w cos modzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.07.2010 16:19

Tworze Dodatkowe itemki do cod moda i mam problem z 2 itemkami mianowicie
1: dostaje sie 500 hp i 200 pancerza na aktualną i następna rundę a potem sie item traci

w
     public Odrodzenie(id)
dodałem 
     	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
	{
		set_user_health(id, 500);
		set_user_armor(id, 200);
		UsunPrzedmiot(id);
	}

w
       public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodałem 
		case 34:
		{
			set_user_health(id, 500);
			set_user_armor(id, 200);
		}
2: dostaje się losowo od 5 do 9 do wszystkich statystyk
i tu sie boje że ktoś kto dostanie item będzie miał na stałe + ileś do statystyk


w
     public Odrodzenie(id)
dodałem 
		case 33:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 5+random_num(0,2)*2;		
			zdrowie_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			inteligencja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			wytrzymalosc_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			kondycja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
		}



w
       public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodałem 
                case 33:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 5+random_num(0,2)*2;		
			zdrowie_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			inteligencja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			wytrzymalosc_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
			kondycja_gracza[id]+=informacje_przedmiotu_gracza[id][1];
		}

całego pliku .sma nie mogę udostepnić
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych