Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy w CoD modzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spar

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 01.07.2010 09:07

Siemka mam taki problem próbowałem dodac nowe klasy do mojego coda niestety nie dziala (robilem zgodnie z poradnikiem ze nazwa na koncu itp niestety nie dziala ) pomyslalem trudno przeprowadze edycje innej klasy niby sie powiodla ale dopisalem ze ma byc to klasa premium (znow z poradnikiem) i tez nie dziala bo jest dostepna dla wszystkich (to wyswietla po probie kompilacji nowej klasy jako premium


Call_of_Duty4.sma(471) : error 029: invalid expression, assumed zero
Call_of_Duty4.sma(471) : warning 215: expression has no effect
Call_of_Duty4.sma(471) : error 001: expected token: ";", but found ":"
Call_of_Duty4.sma(479) : warning 217: loose indentation
Call_of_Duty4.sma(844) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Call_of_Duty4.sma(893) : warning 209: function "WybierzKlase_Handle" should return a value
Call_of_Duty4.sma(895) : error 010: invalid function or declaration
Call_of_Duty4.sma(900) : error 010: invalid function or declaration
Call_of_Duty4.sma(903) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
Call_of_Duty4.sma(904) : error 021: symbol already defined: "Odrodzenie"
Call_of_Duty4.sma(906) : error 010: invalid function or declaration
Call_of_Duty4.sma(1399) : error 025: function heading differs from prototype

moze ktos by mi pomogl lub powiedzial co jest nie tak daje zalacznik SMA

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 pelcu95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 01.07.2010 14:50

Proszę :) Poprawiony :)

[warn=Szyfrant]Nie proś o punkty reputacji[/warn]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Spar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 01.07.2010 19:44

A czy byla by mozliwosc zrobienia klasy MJ12 jako premium ale dac inna flaga niz H ?

01 lipiec 2010 - 19:44:
//edit poradzilem sobie ale jeszcze 1 pytanie jak dodac np pol widocznosc tak jak ma partyzant
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 pelcu95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2010 13:56

case Partyzant:
		{
			give_item(id, "weapon_tmp");
			give_item(id, "weapon_p228");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
                }

W miejsce 70 mozesz wstawic inna liczbę od 0 - 255
0 - calkowita niewidzialnosc
255 - widac go normalnie ;) To co ja ci dalem to takie optymalne ;) Widac go ale nie tak mocno :) Jakies Jeszcze pytania ??
  • +
  • -
  • 0

#5 Spar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 02.07.2010 15:32

opisz dokladnie rob zrob filmik ( bardzo bym prosil) jak dodac nowa klase bo ja robie z tymi poradnikami dobrze a i tak nie wychodzi
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 pelcu95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2010 15:52

nie umiem robic filmiku, ale jezeli zrobisz zle, i ci nie skompiluje to daj tutaj .sma to ja poprawie i powiem co zle robisz :)
  • +
  • -
  • 0

#7 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 02.07.2010 16:47

Dajsma to poprawimy :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Spar

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 02.07.2010 17:10

widzisz ja wole sam poprawiac coraz lepiej mi to wychodzi bo po 2h juz doszedlem sam co robie zle ale mozecie mi jeszcze podac jakie sa "id" przedmiotow bo np robilem klase swat i chcialem dac tarcze probowalem dodac "weapon_shield" i "shield" ale i to i to nie dziala wiec bardzo proszę o id wszystkich przedmiotow i jeszcze 1 pytanie czy np przezroczystosc musi byc w case tam gdzie daje sie bronie tak ?

02 lipiec 2010 - 18:21:
//edit sam zrobilem
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#9 pelcu95

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 02.07.2010 18:21

Tak musi być tam :) Napisałem ci na PW ale mowie zrob jedna klase powiem co zle i resztew se sam porobisz
  • +
  • -
  • 0

#10 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.07.2010 14:50

Ok jak cos nie pyknie to moje gg 13996520 napisz to pomoge
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych