Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac klase premium do nowego menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 30.06.2010 14:40

Jak dodac klase premium do nowego menu robionego przez ten poradnik

[Tutorial] Latwe dodawanie klas + nowe menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

dam pomogl

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.07.2010 11:18

Spróbuj:

public handle_create_class(id, menu, item){
        new strona=0
        g_haskit[id] = 0
        
        if(item==MENU_EXIT){
                menu_destroy(create_class)
                select_class(id)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        if(player_class[id] == Twoja_Klasa && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien aby kozystac z tej klasy premium.");
		select_class(id)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
        
        player_class[id]=++item
        
        if(player_class[id]==Nekromanta)
                g_haskit[id] = 1
        if(player_class[id]==Hunter)
                g_GrenadeTrap[id] = 1
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        return PLUGIN_CONTINUE
}

Chociaż nie wiem, czy za player_class[id] nie powinno być item == Twoja_Klasa.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 02.07.2010 11:26


#3 DioW

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.07.2010 14:04

Proszę o dobry kod... Przyłączam się do prośby @topic
Ten kod mi się skompilował ale każdy nadal może używać tej klasy.... Jak zmieniłem na [...]item== moja_klasa[...] To też nie zadziałało ;/
Proszę o szybką odpowiedz...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych