Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam xP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 22.09.2008 09:37

Witam, szukam pluginu, ktory zmienia efekty granatów.
Co mam na mysli?.. chodzi mi o to ze np. HE podpala ofiare FB zamraza a SG to nie weim mozecie cos od siebie dac ;D

A i jescze szukam 1 pluga ze jak kogos zabijemy poprzez HS to taa fala idzie od niego i w spowolninym tepie opada xD

Dla osoby POMOGL rzecz jasna xP

[ Dodano: 22-09-2008, 16:12 ]
no co wy nikt nie wei?? zal :zly:
  • +
  • -
  • 0

#2 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.09.2008 15:15

HE podpala
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <csx>

#define PLUGIN "Firing Nades"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new exhaust
new smoke1

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_damage (attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
    if(wpnindex != 4) return;
   
    new param[1]; param[0] = victim
   
    if(damage < 20) set_task(0.2,"ignite_effects",_,param,1,"a",5)   
    else set_task(0.2,"ignite_effects",_,param,1,"a",10)
   
    emit_sound(victim,CHAN_AUTO,"ambience/flameburst1.wav",VOL_NORM,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
}



public ignite_effects(param[])
{   
    new id = param[0]   
    if(!is_user_alive(id)) return;
    new forigin[3],rx,ry,rz
    get_user_origin(id,forigin)
   
    rx = random_num(-30,30)
    ry = random_num(-30,30)
    rz = random_num(-30,30)
   
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    write_byte (120)
    write_coord(forigin[0])
    write_coord(forigin[1])
    write_coord(forigin[2]-30)
    write_coord(random_num(-90,90))
    write_coord(random_num(-90,90)) 
    write_coord(-100)
    write_short (exhaust)
    write_byte(4)
    write_byte(4)
    write_byte(100)
    write_byte(5)
    message_end()
   
    //Smoke
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(5)
    write_coord(forigin[0]+(rx*2))
    write_coord(forigin[1]+(ry*2))
    write_coord(forigin[2]+100+(rz*2))
    write_short(smoke1)
    write_byte(60)
    write_byte(15)
    message_end()
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id)
    write_short(1<<10)
    write_short(1<<36)
    write_short(0x0000)
    write_byte(255)
    write_byte(0)
    write_byte(0)
    write_byte(100)
    message_end()   
   
    set_user_health(id,get_user_health(id) - 1)   
}

public plugin_precache()
{
    smoke1 = precache_model("sprites/steam1.spr")
    exhaust = precache_model("sprites/muz1.spr")
    precache_sound("ambience/flameburst1.wav")
}


Smoke zamraża:
plugin

Znajde potem coś jeszcze to wrzuce ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 olaf4all

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 22.09.2008 19:21

dobra akurat mysle ze smoke lepij tylko wymienic;D

i tylko tego 2 pluga potrzebuje :P
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 22.09.2008 19:58

advanced slowmotion
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych