Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomysl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 29.06.2010 07:16

W padl mi w glowe nowy pomysl , aby plugin ustawial alltalk i zeby osoby slyszace sie przez mikro musza stac obok siebie np. 400m.
  • +
  • -
  • 0

#2 MySiO

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 29.06.2010 09:14

Dobry pomysł, Gra stała by się bardziej realistyczna, dołączam się do postu wyżej, zrobi ktoś to?
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.06.2010 09:25


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Voice"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_cvar("amx_distance","1800")

register_forward( FM_Voice_SetClientListening, "FwdSetVoice" );
}

public FwdSetVoice(receiver, sender, bool:listen)
{
if(!is_user_alive(receiver) || !is_user_alive(sender)) return FMRES_IGNORED;


if(get_entity_distance(receiver,sender) > get_cvar_num("amx_distance"))
{
engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, false)
forward_return(FMV_CELL, true)
return FMRES_SUPERCEDE
}
else
{
return FMRES_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

cvar amx_distance
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.06.2010 14:40

Lol... z założenia ma to być komunikator radiowy :D Więc zasięg jego działania nie może być ograniczony, bo mapy są na tyle małe, że takie odległości w realu nie stanowiłyby przeszkody dla sprzętu :P Chociaż przyznam, że pomysł ciekawy.

PS. ponoć fakemeta+engine to niezdrowo, a plugin spokojnie da się zrobić na jednym z tych modułów.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.06.2010 15:02

Takie walkie-talkie :)

Dark użyj pcvarów
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.06.2010 15:26

dlaczego pcvarów ja tam lubię zwykłe ;) grankee da się ale akurat miałem taki kod pod ręką
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych