Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwny blad


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.06.2010 15:38

Witam mam dziwny blad przy probie kompilacji dodalem nowe klasy bodajze 10 ale nie o to chodzi.
Chodzi mi o skill na nozu gdy dodam np.Duid wyskakuje mi taki blad

// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8367) : warning 203: symbol is never used: "Druid"



Tutaj daje kod od dodania klasy


enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Szatan,Hajter,Druid,Wampir,Diabel,Rycerz,Skoczek,Speeder}
new Race[18][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Szatan", "Hajter" ,"Druid"



#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.06.2010 17:38

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Szatan,Hajter,Druid,Wampir,Diabel,Rycerz,Skoczek,Speeder}
new Race[18][18] = { "Brak","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Szatan", "Hajter" ,"Druid", "Wampir", "Diabel", "Rycerz", "Skoczek", "Speeder" }

Co do mocy na nożu, to możesz mieć błąd w public call_cast(id) ale nie da mręki.

#3 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.06.2010 19:54

ale to blad wyskakuje ta dana linijka gdzie wpisuje case: Druid i w tej linijce jest ten smieszny blad przy innej klasie (9) nie bylo a przy 10 i kolejnych juz jest

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 19:58

angielski na poziomie podstawowym?
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8367) : warning 203: symbol is never used: "Druid"
ostrzeżenie zmienna/symbol Druid nie jest nigdzie używana
czyli tak naprawdę to nie błąd i nie ma wpływu na działanie plugu :D
  • +
  • -
  • 0

#5 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.06.2010 20:07

// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\kopiabackup2.sma(8383) : error 014: invalid statement; not in switch

tamto naprawilem ale teraz jest to ;]


Dokladna linijka:

case Druid: // gdy noz sie naladuje..



#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.06.2010 20:11

daj całą funkcję :)
  • +
  • -
  • 1

#7 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 28.06.2010 07:59

public call_cast(id)
{

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{

golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case Szatan: // gdy noz sie naladuje..
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
client_print(id, print_center, "Dostales ekwipunek!", player_b_damage[id]);
{
case Druid: // gdy noz sie naladuje..

}
}
}



#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.06.2010 09:30


public call_cast(id)
{

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{

golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter:{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case Szatan: // gdy noz sie naladuje..
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_ak47")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
client_print(id, print_center, "Dostales ekwipunek!", player_b_damage[id]);
}
case Druid:
{

}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#9 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 29.06.2010 15:24

dzięki dziala dostales + temat mozna zamknac

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 29.06.2010 20:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych