Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodawanie mocy klasjak zrobic??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 14:00

Jak zrobic moc do klasy:
1.anty flesh
2.granat 1/6
3.grawitacja "sv_gravity 650"
4.zabija smokiem gdy sie w kogos zuci
5.dodatkowe 5dmg za kazdym hitem
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 14:15

1. Gdzieś w zmiennych dodaj:

new c_wear_sun[33]


Potem znajdź:

public det_fade(id)
{
	if (wear_sun[id] == 1){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (wear_sun[id] == 0){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}
}

Zamień na:

public det_fade(id)
{
	if (wear_sun[id] == 1 || c_wear_sun[id] == 1){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (wear_sun[id] == 0 || c_wear_sun[id] == 1){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}
}

Gdzieś w menu wyboru klas pod klasą daj
c_wear_sun[id] = 1
i na przedmenu wyzeruj. (c_wear_sun[id] = 0)

3. Znajdź:

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
				else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}

Zamień na:

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
				else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if(player_class[id] == TwojaKlasa)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
				else set_user_gravity(id, 0.XX) // Tutaj daj swoja liczbe grawitacji
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}


Tam gdzie XX daj swoją liczbę grawitacji.


5. Gdzieś w zmiennych dodaj

new c_damage[33]

Znajdź:


public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 
		else 
		{
			new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
			UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
		}
	}
}

Zamień na:

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 
		else 
		{
			new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
			UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
		}
	}
	if (c_damage[attacker_id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])
			
			if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
		} 
		else 
		{
			new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
			UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
		}
	}
}

Pod klasą w menu dodaj

c_damage[id] = X

Za X daj swoje dmg.

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 15:06

anty flesh nie dziala...
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.06.2010 15:17

To zrób tak:
public det_fade(id)
{
	if (wear_sun[id] == 1){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (wear_sun[id] == 0){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}
	if (c_wear_sun[id] == 1){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (c_wear_sun[id] == 0){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}
}


#5 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 18:47

Łap moje sma. i powiedz co jest zle

Anty flesh dziala.. dodawalem skoki i tez nie dzialaja

Jak napiszesz jak dodać skoki (air booster) to dostaniesz plusa :)

Załączone pliki


Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 19:19

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych