Jak zrobic moc do klasy:
1.anty flesh
2.granat 1/6
3.grawitacja "sv_gravity 650"
4.zabija smokiem gdy sie w kogos zuci
5.dodatkowe 5dmg za kazdym hitem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dodawanie mocy klasjak zrobic??
Temat rozp. TaKieCos, 26.06.2010 14:00
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.06.2010 14:00
Pomogłem?? DAJ
#2
Napisano 26.06.2010 14:15
1. Gdzieś w zmiennych dodaj:
Potem znajdź:
Zamień na:
Gdzieś w menu wyboru klas pod klasą daj
3. Znajdź:
Zamień na:
Tam gdzie XX daj swoją liczbę grawitacji.
5. Gdzieś w zmiennych dodaj
Znajdź:
Zamień na:
Pod klasą w menu dodaj
Za X daj swoje dmg.
new c_wear_sun[33]
Potem znajdź:
public det_fade(id)
{
if (wear_sun[id] == 1){
Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
}
if (wear_sun[id] == 0){
Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
}
}Zamień na:
public det_fade(id)
{
if (wear_sun[id] == 1 || c_wear_sun[id] == 1){
Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
}
if (wear_sun[id] == 0 || c_wear_sun[id] == 1){
Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
}
}Gdzieś w menu wyboru klas pod klasą daj
c_wear_sun[id] = 1i na przedmenu wyzeruj. (c_wear_sun[id] = 0)
3. Znajdź:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}Zamień na:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else if(player_class[id] == TwojaKlasa)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.XX) // Tutaj daj swoja liczbe grawitacji
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}Tam gdzie XX daj swoją liczbę grawitacji.
5. Gdzieś w zmiennych dodaj
new c_damage[33]
Znajdź:
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
{
if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
else
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}Zamień na:
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id, weapon)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0)
{
if (get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
set_user_health(id,get_user_health(id) - player_b_damage[attacker_id])
if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
else
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
if (c_damage[attacker_id] > 0)
{
if (get_user_health(id) > c_damage[attacker_id])
{
set_user_health(id,get_user_health(id) - c_damage[attacker_id])
if (random_num(1,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
else
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
}
}Pod klasą w menu dodaj
c_damage[id] = X
Za X daj swoje dmg.
#3
Napisano 26.06.2010 15:06
anty flesh nie dziala...
Pomogłem?? DAJ
#4
Napisano 26.06.2010 15:17
To zrób tak:
public det_fade(id)
{
if (wear_sun[id] == 1){
Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
}
if (wear_sun[id] == 0){
Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
}
if (c_wear_sun[id] == 1){
Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
}
if (c_wear_sun[id] == 0){
Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
}
}
#5
Napisano 26.06.2010 18:47
Łap moje sma. i powiedz co jest zle
Anty flesh dziala.. dodawalem skoki i tez nie dzialaja
Jak napiszesz jak dodać skoki (air booster) to dostaniesz plusa
Anty flesh dziala.. dodawalem skoki i tez nie dzialaja
Jak napiszesz jak dodać skoki (air booster) to dostaniesz plusa
Załączone pliki
Użytkownik TaKieCos edytował ten post 26.06.2010 19:19
Pomogłem?? DAJ
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


dbmod_5.9.amxx






