Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

itemy 1/Xnie działają


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 26.06.2010 12:53

Dodawałem itemy 1/X z awp , m3 , knife ale nie działają. wydaje mi sie ze błąd zrobilem tutaj \/ ??



public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antyawp[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m3master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M3)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antym3[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m3master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m3")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1, player_b_antyknife[id]) == 1)
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych