Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka na bf2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 opson

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 26.06.2010 11:16

Witam szukam pluginu na rozgrzewkę z he.

Rozgrzewka w trybie DM , he dodawane po wyrzuceniu poprzedniego lub jakaś ich ilość np 100 , czas rozgrzewki 60 sec , muzyka mp3 w tle.
Oraz 2 najważniejsze rzeczy które niestety nie działają poprawnie w pozostałych które testowałem:

1. Aby rozgrzewka zaczynała się dopiero, gdy na serwie znajdzie się dwóch graczy w przeciwnych ekipach , a nei jak to jest w większości , że po starcie mapy .
2. Działający task na wstrzymywanie pluginów. Na serwie mam mod bf2 i z wiadomych przyczyn nie chciałbym , aby ludzie tak łatwo nabijali sobie tego ranka. Dopisywałem taska w 3 różnych pluginach i niestety zawsze mam ten sam problem , że mod bf2 nie chce potem wystartować , za każdym razem jest jakieś oczekiwanie i tyle . Do tego oczywiście task pauzujący roundsound , ale to już z biegu dopisać sobie sam moge to mi akurat działa.

Tu mam plugin który próbowałem , ale task nie spisuje sie ok (chyba , że żle robie coś) , nie jest to DM i nie daje ciągle HE . Może ktoś oblatany mógłby zapodać przeróbke. Z góry dziękuję.

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

new const muzyczka2[] = {"sound/misc/umr.mp3"}

public plugin_precache()
{
precache_generic(muzyczka2)
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")

register_cvar("crazy_restart","1")
register_cvar("crazy_restart_time","59")
register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_hegrenade")

register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("glock","block")
register_clcmd("usp","block")
register_clcmd("p228","block")
register_clcmd("deagle","block")
register_clcmd("elites","block")
register_clcmd("fn57","block")
register_clcmd("m3","block")
register_clcmd("autoshotgun","block")
register_clcmd("mac10","block")
register_clcmd("tmp","block")
register_clcmd("mp5","block")
register_clcmd("ump45","block")
register_clcmd("p90","block")
register_clcmd("galil","block")
register_clcmd("ak47","block")
register_clcmd("scout","block")
register_clcmd("sg552","block")
register_clcmd("awp","block")
register_clcmd("g3sg1","block")
register_clcmd("famas","block")
register_clcmd("m4a1","block")
register_clcmd("bullpup","block")
register_clcmd("sg550","block")
register_clcmd("m249","block")
register_clcmd("shield","block")
register_clcmd("primammo","block")
register_clcmd("secammo","block")
register_clcmd("vest","block")
register_clcmd("vesthelm","block")
register_clcmd("flash","block")
register_clcmd("hegren","block")
register_clcmd("sgren","block")
register_clcmd("nvgs","block")

register_clcmd("weapon_knife", "block")
register_clcmd("weapon_sg550", "block")
register_clcmd("weapon_mac10", "block")
register_clcmd("weapon_aug", "block")
register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
register_clcmd("weapon_p90", "block")
register_clcmd("weapon_c4", "block")
register_clcmd("weapon_tmp", "block")
register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
register_clcmd("weapon_ump45", "block")
register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
register_clcmd("weapon_awp", "block")
register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
register_clcmd("weapon_sg552", "block")
register_clcmd("weapon_scout", "block")
register_clcmd("weapon_m3", "block")
register_clcmd("weapon_m249", "block")
register_clcmd("weapon_ak47", "block")
register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
register_clcmd("weapon_usp", "block")
register_clcmd("weapon_glock18", "block")
register_clcmd("weapon_deagle", "block")
register_clcmd("weapon_p228", "block")
register_clcmd("weapon_elite", "block")
register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

register_clcmd("lastinv", "block")


}

public start()
{
timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
{
isrestart = true

}

//server_cmd("amx_pausecfg pause bf2rank.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause Wynik.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause alt_end_round_sounds.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause statsx.amxx")

set_task(res_time + 1, "end")
set_task(3.0, "muzyczka")
set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
set_task(1.0, "ammo", 123, _, _, "b")
}
}

public muzyczka()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyczka2)
}

public ammo()
{
new weapon[192]
get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
{
give_item(i, weapon)
engclient_cmd(i, weapon)
}
}

public end()
{
isrestart = false

remove_task(123)


//server_cmd("amx_pausecfg enable bf2rank.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable Wynik.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable alt_end_round_sounds.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable statsx.amxx"))

set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
new red = random_num(5,255)
new green = random_num(5,255)
new blue = random_num(5,255)

set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

if(timer == 3)
{
client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
}
if(timer == 2)
{
client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
}
if(timer == 1)
{
client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
}
timer--
}

public block(id)
{
if(isrestart)
return PLUGIN_HANDLED

return PLUGIN_CONTINUE
}
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych