Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka na he


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 opson

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 25.06.2010 17:56

Witam szukam pluginu na rozgrzewkę z he.

Rozgrzewka w trybie DM , he dodawane po wyrzuceniu poprzedniego lub jakaś ich ilość np 100 , czas rozgrzewki 60 sec , muzyka mp3 w tle.
Oraz 2 najważniejsze rzeczy które niestety nie działają poprawnie w pozostałych które testowałem:

1. Aby rozgrzewka zaczynała się dopiero, gdy na serwie znajdzie się dwóch graczy w przeciwnych ekipach , a nei jak to jest w większości , że po starcie mapy .
2. Działający task na wstrzymywanie pluginów. Na serwie mam mod bf2 i z wiadomych przyczyn nie chciałbym , aby ludzie tak łatwo nabijali sobie tego ranka. Dopisywałem taska w 3 różnych pluginach i niestety zawsze mam ten sam problem , że mod bf2 nie chce potem wystartować , za każdym razem jest jakieś oczekiwanie i tyle . Do tego oczywiście task pauzujący roundsound , ale to już z biegu dopisać sobie sam moge to mi akurat działa.
  • +
  • -
  • 0

#2 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 25.06.2010 19:02

#include <amxmodx>

#include <fun>



new bool:isrestart = false

new timer



public plugin_init()

{

  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")



  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")

   

  register_cvar("crazy_restart","1")

  register_cvar("crazy_restart_time","45")

  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_hegrenade")



  register_clcmd("drop","block")

  register_clcmd("cl_setautobuy","block")

  register_clcmd("cl_autobuy","block")

  register_clcmd("cl_setrebuy","block")

  register_clcmd("cl_rebuy","block")

  register_clcmd("buy","block")

  register_clcmd("glock","block")

  register_clcmd("usp","block")

  register_clcmd("p228","block")

  register_clcmd("deagle","block")

  register_clcmd("elites","block")

  register_clcmd("fn57","block")

  register_clcmd("m3","block")

  register_clcmd("autoshotgun","block")

  register_clcmd("mac10","block")

  register_clcmd("tmp","block")

  register_clcmd("mp5","block")

  register_clcmd("ump45","block")

  register_clcmd("p90","block")

  register_clcmd("galil","block")

  register_clcmd("ak47","block")

  register_clcmd("scout","block")

  register_clcmd("sg552","block")

  register_clcmd("awp","block")

  register_clcmd("g3sg1","block")

  register_clcmd("famas","block")

  register_clcmd("m4a1","block")

  register_clcmd("bullpup","block")

  register_clcmd("sg550","block")

  register_clcmd("m249","block")

  register_clcmd("shield","block")

  register_clcmd("primammo","block")

  register_clcmd("secammo","block")

  register_clcmd("vest","block")

  register_clcmd("vesthelm","block")

  register_clcmd("flash","block")

  register_clcmd("hegren","block")

  register_clcmd("sgren","block")

  register_clcmd("nvgs","block")



  register_clcmd("weapon_knife", "block")

  register_clcmd("weapon_sg550", "block")

  register_clcmd("weapon_mac10", "block")

  register_clcmd("weapon_aug", "block")

  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")

  register_clcmd("weapon_p90", "block")

  register_clcmd("weapon_c4", "block")

  register_clcmd("weapon_tmp", "block")

  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")

  register_clcmd("weapon_ump45", "block")

  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")

  register_clcmd("weapon_awp", "block")

  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")

  register_clcmd("weapon_sg552", "block")

  register_clcmd("weapon_scout", "block")

  register_clcmd("weapon_m3", "block")

  register_clcmd("weapon_m249", "block")

  register_clcmd("weapon_ak47", "block")

  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")

  register_clcmd("weapon_usp", "block")

  register_clcmd("weapon_glock18", "block")

  register_clcmd("weapon_deagle", "block")

  register_clcmd("weapon_p228", "block")

  register_clcmd("weapon_elite", "block")

  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")

  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")

  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")



  register_clcmd("lastinv", "block")

}



public start()

{

  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")



  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")



  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)

   {

    isrestart = true



//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej

//a robimy to w nastepujacy sposob

//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")

//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")

//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem

//wlaczamy nizej



    set_task(res_time + 1, "end")

    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")

    set_task(1.0, "ammo", 123, _, _, "b")

   }

}



public ammo()

{

  new weapon[192]

  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)



  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)

  {

  give_item(i, weapon)

  engclient_cmd(i, weapon)

  }

}



public end()

{

 isrestart = false



 remove_task(123)



//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej

//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")

//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")

//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable



 set_cvar_num("sv_restartround",1)

}



public count_me()

{

    new red = random_num(5,255)

    new green = random_num(5,255)

    new blue = random_num(5,255)  



    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)

    show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)



    if(timer == 3)

    {

    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")

    }

    if(timer == 2)

    {

    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")

    }

    if(timer == 1)

    {

    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")

    }

    timer--

}



public block(id)

{

    if(isrestart)

        return PLUGIN_HANDLED

   

    return PLUGIN_CONTINUE

}




  • +
  • -
  • 0

#3 opson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 26.06.2010 10:53

To jest plugin który testowałem. Nie ma w niej opcji DM , He mi nie dodaje tyle , aby ciągle można było używać. Akurat wersja bez mp3 i z odliczaniem są tam jakieś dziwne problemy.
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 26.06.2010 11:36

Masz ;)

Cvar'y:
restart_time "x" Ile sekund ma trwać rozgrzewka
restart_timer_pozx tutaj ustawiasz gdzie ma znajdować się napis w hud ile do końca rogrzewki ->
restart_timer_pozy To samo tylko pozycja y /\
restart_weapondelay "x" Co ile sekund po wyrzuceniu dostaje się granata np.: 2.0 <--- 2 sekundy
restart_spawndelay "x" Co ile sekund gracz dostanie respawn po zabiciu... Domyślnie 2.0 ;)

Załączone pliki


Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 26.06.2010 11:41

  • +
  • -
  • 0

#5 opson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 26.06.2010 13:00

2 rzeczy w niej brakuje mp3 i tasków na zatrzymwywanie pluginów . Mp3 potrafie sobie dopisać , ale tasków na zatrzymywanie juz nie bardzo jak to ma wyglądać kiedy zaczynać , a kiedy kończyc.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych