Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poke - kilka spraw.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 20:06

Witam. Mam do Was kilka pytań, mam nadzieje, że mi pomożecie.
Używam Pokemoda - PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 7 - który posiada coś ok. 151 pokemonów. Chciałbym połączyć go z Pokemodem by Raku. (stare pokemony + nowe, z pokemoda by raku) Pytanie jest oczywiste, jak? Nie wklejam adresu do Pokemoda by Raku, bo jest on na innym serwisie, nie chce dostać ostrzeżenia. W razie czego proszę napisać, podam link.

Użytkownik Mineral edytował ten post 24.06.2010 20:07

  • +
  • -
  • 0

#2 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 20:11

Podmien pokemon.cfg z mojej paczki z tym na serwie.
  • +
  • -
  • 1

#3 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 20:13

W żadnym innym pliku nie trzeba zmieniać żadnych wartości itp?
  • +
  • -
  • 0

#4 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 20:16

Nie.
  • +
  • -
  • 1

#5 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 20:22

To mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy wiesz co zrobic, aby w Pokemod by Raku zmienić zapisywanie ze SteamID na nick? Wiesz o co mi chodzi?
PS: Ty jesteś ten Raku? ^^
  • +
  • -
  • 0

#6 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 20:33

Tak ja.
W tej wersji nie mozna przerobic , musisz wziąć najnowsza i jedynie jak chcesz pokemony itp. co w mojej paczce to te pliki co sa w confing -> pokemon podmienic na serwie pokemon.cfg , skill.cfg , items.cfg
  • +
  • -
  • 1

#7 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 20:37

Tak ja.
W tej wersji nie mozna przerobic , musisz wziąć najnowsza i jedynie jak chcesz pokemony itp. co w mojej paczce to te pliki co sa w confing -> pokemon podmienic na serwie pokemon.cfg , skill.cfg , items.cfg

Czyli wgrywam np. ten mod, który jest w temacie, co podalem w pierwszym poście. Wgrywam go, otwieram paczkę z Twoim modem i podmieniam pliki pokemon.cfg, skill.cfg, items.cfg? A powiedz mi jeszcze, żeby mieć całe Twoje tłumaczenie na polski, który plik muszę przerzucić? I jeszcze coś. Czy w custom.inl nie trzeba zmienić żadnych wartości, np. ile może/ma być pokemonów?

//reading in the xp_table.ini will not go above this
#define MAX_LEVELS 99

//max pokemon you can register with pokemod
#define TOTAL_POKES 200

//max items you can register with pokemod
#define MAX_ITEMS 200

//how much of the original price is given back for selling items
#define SELLFACTOR 0.5


  • +
  • -
  • 0

#8 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 20:42

Ta trzeba zmieniac + zeby miec po polsku tu gdzies na forum masz plik. Wrzuca sie go do data/lang.
  • +
  • -
  • 1

#9 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 20:44

No i teraz d*pa, bo pewnie trzeba będzie kompilować lokalnie, a mi to wszystko przestało działać jak zacząłem przenosić foldery z tym programem na inne dyski. =/
  • +
  • -
  • 0

#10 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 20:51

Hapaj zalacznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 21:02

Nie wiem, czy to ma jakiś wpływ na działanie pluginu, ale wyskakuje mi coś takiego:

Tutaj jakieś tam rozmiary...
Tutaj jakieś tam rozmiary...
Tutaj jakieś tam rozmiary...

1 Warning.
Done.
  • +
  • -
  • 0

#12 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 21:06

Waring w niczym nie przeszkadza a w custom.ini zmieniles zapis na nick i dodales do pokemod.cfg baze myslq?
  • +
  • -
  • 1

#13 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 21:20

W custom zmieniłem te linijkę

//max pokemon you can register with pokemod
#define TOTAL_POKES 251


Dałem tutaj 251, czyli tyle, ile jest pokemonów e Twoim modzie, poza tym tyle też było wpisane w custom w Twoim modzie.
Zmieniłem zapis na nick, także w custom.ini.
Ale nie wiem o co chodzi z dodaniem do pokemod.cfg bazy myslq.
  • +
  • -
  • 0

#14 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 21:24

pm_mysql_host "host"
pm_mysql_user "użytkownik_bazy"
pm_mysql_pass "hasło"
pm_mysql_db "nazwa_bazy"
  • +
  • -
  • 1

#15 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 21:26

Ach, bo Tobie chodzi o zakładanie hasła na nick poprzez stronę www? Jak tak, to mam plugin, który robi to z poziomu gry. Mam nadzieje, ze to wystarczy i już nie trzeba dodawac nic do pokemod.cfg, skoro używam pluginu na hasło z poziomu gry?
  • +
  • -
  • 0

#16 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 21:28

Nie? Zapis jest na baze myslq wszystkie pokemony , lvl'e , nicki itp. ida na baze.
  • +
  • -
  • 1

#17 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 21:32

Ale w Twoim modzie, czy tym, który jest na tym forum? Bo z tego co ja pamietam, to w modzie z tego forum nie trzeba było robić żadnych baz, dodawać chociażby tego "

pm_mysql_host "host"
pm_mysql_user "użytkownik_bazy"
pm_mysql_pass "hasło"
pm_mysql_db "nazwa_bazy"

żeby zapis był. Trzeba było tylko dodać (jak ktoś chciał) jakiś plugin, żeby zakładał hasło na nick. Czy coś źle wiem?

Użytkownik Mineral edytował ten post 24.06.2010 21:33

  • +
  • -
  • 0

#18 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 21:35

W tym co jest na forum , na mojego nie da sie dac na nick. Chyba , ze jest zapis na serwerze , alle tego nie wiem korzystam z bazy myslq ;)
  • +
  • -
  • 1

#19 Mineral

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 24.06.2010 21:38

No ok, ja skorzystam z tego, co jest na forum, tylko wezmę sobie te 3 pliki, które wymieniłeś wcześniej, żeby było 251 pokemonów. Zadziala?
  • +
  • -
  • 0

#20 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.06.2010 21:40

Ta zadziala , ale radze ci uzyc bazy myslq ;P
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych