←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Bron znika po wyrzuceniu

Zablokowany

  • +
  • -
Dev! - zdjęcie Dev! 20.06.2010

Witam, mam mały problem z kompilacją tego pluginu, bo chcę żeby po wyrzuceniu broni znikała każda oprócz paki.
Prosiłbym o o podanie kodu, i ewentualnie gotowego sma i amxx

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "RemoveWeapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new gcvarDef,gcvarDrop;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);

gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");

register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit(){
new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid ( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
}
}
while(ent);
}
public fwSetModel(ent, model[]){
if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
if(equal(szClass,"weaponbox") && !is_ent_c4(ent)){
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
return FMRES_HANDLED;
}else if(equal(szClass,"weapon_shield")){
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(B)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

return 1
}

stock is_ent_c4( ent )
{
if (!pev_valid(ent))
return 0

new model[64]
pev(ent, pev_model, model, 63)

if (contain(model, "backpack")!=-1 || contain(model, "c4")!=-1)
return 1

return 0
}

Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 20.06.2010

Kod się kompiluje: Kompilator - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

( r ) zamieniło na ®
a ( b ) na (B)
Odpowiedz

  • +
  • -
Dev! - zdjęcie Dev! 20.06.2010

Wiem że się kompiluje, to 1. A 2. że ja ten kod mam u siebie i tam nie jest zmienione na ® i na b
Użytkownik Dev! edytował ten post 20.06.2010 14:23
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 20.06.2010

Czyli nie masz problemu z kompilacją :)
is_ent_c4() zawsze zwraca 0?
Odpowiedz

  • +
  • -
Dev! - zdjęcie Dev! 20.06.2010

No mam problem, kod ktory mam nie daje się skompilować :S i dlatego proszę o pomoc X_X

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

1234.sma(48) : error 017: undefined symbol "B"
1234.sma(56) : warning 203: symbol is never used: "b"

1 Error.
Could not locate output file 1234.amxx (compile failed).


Użytkownik Dev! edytował ten post 20.06.2010 14:34
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 20.06.2010

Wiem że się kompiluje

vs

No mam problem, kod ktory mam nie daje się skompilować

No ja już nie wiem o co chodzi....

masz
RenderColor[2] = float(B);
daj
RenderColor[2] = float(b);
Odpowiedz

  • +
  • -
Dev! - zdjęcie Dev! 20.06.2010

dzięki. Leci pomógł.
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 20.06.2010

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany