Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bron znika po wyrzuceniuProblem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dev!

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.06.2010 14:09

Witam, mam mały problem z kompilacją tego pluginu, bo chcę żeby po wyrzuceniu broni znikała każda oprócz paki.
Prosiłbym o o podanie kodu, i ewentualnie gotowego sma i amxx

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "RemoveWeapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new gcvarDef,gcvarDrop;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);

gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");

register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit(){
new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid ( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
}
}
while(ent);
}
public fwSetModel(ent, model[]){
if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
if(equal(szClass,"weaponbox") && !is_ent_c4(ent)){
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
return FMRES_HANDLED;
}else if(equal(szClass,"weapon_shield")){
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(B)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))

return 1
}

stock is_ent_c4( ent )
{
if (!pev_valid(ent))
return 0

new model[64]
pev(ent, pev_model, model, 63)

if (contain(model, "backpack")!=-1 || contain(model, "c4")!=-1)
return 1

return 0
}


  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.06.2010 14:17

Kod się kompiluje: Kompilator - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

( r ) zamieniło na ®
a ( b ) na (B)
  • +
  • -
  • 0

#3 Dev!

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.06.2010 14:21

Wiem że się kompiluje, to 1. A 2. że ja ten kod mam u siebie i tam nie jest zmienione na ® i na b

Użytkownik Dev! edytował ten post 20.06.2010 14:23

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.06.2010 14:28

Czyli nie masz problemu z kompilacją :)
is_ent_c4() zawsze zwraca 0?
  • +
  • -
  • 0

#5 Dev!

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.06.2010 14:33

No mam problem, kod ktory mam nie daje się skompilować :S i dlatego proszę o pomoc X_X

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

1234.sma(48) : error 017: undefined symbol "B"
1234.sma(56) : warning 203: symbol is never used: "b"

1 Error.
Could not locate output file 1234.amxx (compile failed).


Użytkownik Dev! edytował ten post 20.06.2010 14:34

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.06.2010 14:36

Wiem że się kompiluje

vs

No mam problem, kod ktory mam nie daje się skompilować

No ja już nie wiem o co chodzi....

masz
RenderColor[2] = float(B);
daj
RenderColor[2] = float(b);

  • +
  • -
  • 1

#7 Dev!

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.06.2010 14:42

dzięki. Leci pomógł.
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.06.2010 14:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych