Witam mam problem ze steam a dokładnie z hasłem.
Dziś rano zmieniałem hasło bo młodszy brat grał na moim steam, a byłem zaspany i z tego o tuż powodu nie pamiętam hasła.
Mam oryginalne pudełko i keya.
Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem ze steam.
Temat rozp. _Lako_, 19.06.2010 13:25
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.06.2010 13:25
#2
Napisano 19.06.2010 13:32
To użyj funkcji przypomnienia hasła?
#3
Napisano 19.06.2010 14:09
To użyj funkcji przypomnienia hasła?
Hmm brałem już ale nie znam angielskiego i nie wiem co ma odp. Pytanie jest takie-What did customer support last reset your passphrase to?
#5
Napisano 22.06.2010 00:02
Hello,
Thank you for contacting Steam Support.
I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail. Please login to the account using the new password.
Note: The new password consists of all numbers.
Once logged in, please change your password, your secret question, and validate your email address. This will ensure that you will be able to use the Steam account recovery tool in the future to save time if you need to reset your password. This process is outlined here:
Title: Resetting an Account Password and Secret Question
Link: Resetting an Account Password and Secret Question - Contact Steam Support - Knowledge Base - Steam Support
Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"
The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.
If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.
Napisali mi coś takiego co dalej mam z tym robić?
Thank you for contacting Steam Support.
I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail. Please login to the account using the new password.
Note: The new password consists of all numbers.
Once logged in, please change your password, your secret question, and validate your email address. This will ensure that you will be able to use the Steam account recovery tool in the future to save time if you need to reset your password. This process is outlined here:
Title: Resetting an Account Password and Secret Question
Link: Resetting an Account Password and Secret Question - Contact Steam Support - Knowledge Base - Steam Support
Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"
The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.
If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.
Napisali mi coś takiego co dalej mam z tym robić?
#6
Napisano 22.06.2010 00:09
Wysłali ci hasło w oddzielnym e-mailu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych