Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze steam.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Lako_

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 13:25

Witam mam problem ze steam a dokładnie z hasłem.
Dziś rano zmieniałem hasło bo młodszy brat grał na moim steam, a byłem zaspany i z tego o tuż powodu nie pamiętam hasła.

Mam oryginalne pudełko i keya.


Proszę o pomoc. :help:
  • +
  • -
  • 0

#2 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 13:32

To użyj funkcji przypomnienia hasła?
  • +
  • -
  • 0

#3 _Lako_

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 14:09

To użyj funkcji przypomnienia hasła?


Hmm brałem już ale nie znam angielskiego i nie wiem co ma odp. Pytanie jest takie-What did customer support last reset your passphrase to?
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.06.2010 14:42

Steam problem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 _Lako_

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.06.2010 00:02

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail. Please login to the account using the new password.

Note: The new password consists of all numbers.

Once logged in, please change your password, your secret question, and validate your email address. This will ensure that you will be able to use the Steam account recovery tool in the future to save time if you need to reset your password. This process is outlined here:

Title: Resetting an Account Password and Secret Question
Link: Resetting an Account Password and Secret Question - Contact Steam Support - Knowledge Base - Steam Support

Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"

The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.

If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.


Napisali mi coś takiego co dalej mam z tym robić?
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.06.2010 00:09

Wysłali ci hasło w oddzielnym e-mailu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych