W pluginie szukamy:
public SetPlayerModel(id)
{
/*if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}*/
cs_set_user_model(id, "vip");
}
i usuwamy znaczniki które wyłączają daną funkcje czyli usuwamy /**/ i dodajemy przed tym jednym modele gracza // czyli wyłączamy ustawienie jednego modelu
Funkcja będzie wtedy wyglądać tak
public SetPlayerModel(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_TT");
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip_CT");
}
//cs_set_user_model(id, "vip");
}
Funkcje mamy, wszystko wydaje się że będzie chodzić lecz trzeba jeszcze odblokować precache
na samym dole pluginu dodajemy 2 linijki
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/vip/klick.wav");
precache_sound("misc/vip/vip.wav");
precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
/*precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");*/
}
zmieniamy na
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/vip/klick.wav");
precache_sound("misc/vip/vip.wav");
//precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");
}
Oczywiście można zmienić sobie to i nazwać modele i foldery po swojemu.
No i musimy mieć swoje Modele VIPa dla chętnych Łapcie i cieszcie się
LINK DO MODELI VIPOW
Użytkownik hardbot edytował ten post 05.11.2010 23:55