Witam, robie dla siebie plugin i chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić jakiś system punktowy, że gracz zabija gracza, dostaje np. 2 pkt, żeby dało się je sprawdzić komendą /pkt i żeby się wyświetlały w HUD. Pomoże ktoś? Chciałbym tylko wiedzieć jak je przechować na jedną mapę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sys. Pkt.
Temat rozp.
Screeaam...
, 16.06.2010 08:32
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.06.2010 08:32
#2
Napisano 16.06.2010 09:07
zmienna globalna
i w odpowienim miejscu w kodzie (po odpowiednim zdarzeniu)
Natomiast co do wyświetlania to
new punkty[33]
i w odpowienim miejscu w kodzie (po odpowiednim zdarzeniu)
punkty[id]+=ilosc_punktow_do_dodania
Natomiast co do wyświetlania to
public plugin_init(){
register_clcmd("say /pkt","pkt")
}
public pkt(id)
{
client_print(id,print_center,"Masz %d punktow",punkty[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id)
{
punkty[id]=0
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik grankee edytował ten post 16.06.2010 09:10
#3
Napisano 16.06.2010 10:08
Takie coś:
Będzie działać?
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <csx> #define AUTHOR "Screeaam.." #define PLUGIN "Cos" #define VERSION "1.0" new punkty[33] public plugin_init(){ register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN) register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") } public DeathMsg(id) { new weaponname[20] new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) new headshot = read_data(3) read_data(4,weaponname,31) if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) { if (kid == 1){ punkty[id] += 2 } } }
Będzie działać?
#4
Napisano 16.06.2010 12:02
if (kid == 1){
punkty[id] += 2
}
Jeżeli id zabójcy równe jest 1 to dodaj mu punkty.
Tak to teraz będzie działało, zakładając, że dobrze są read_data()
Moim zdaniem jest niepotrzebny tu ten warunek czyli daj po prostu
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"
new punkty[33]
public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
}
public DeathMsg(id)
{
new weaponname[20]
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
punkty[id] += 2
}
}
#5
Napisano 16.06.2010 13:16
Tutoriale są po to żeby je czytać w moim tutku o nvault dałem przykładowy program który zapisuje fragi po zmianie mapy więc wystarczy zmodyfikować go troszku
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 16.06.2010 13:47
public DeathMsg(id)
...
punkty[id] += 2
Coś chyba skopaliście
#7
Napisano 16.06.2010 14:07
Ano, chyba powinno być
Czy nei mam racji?
punkty[id]++;
Czy nei mam racji?
#8
Napisano 16.06.2010 14:24
nie, pkt o ile się nie mylę powinny być przypisywane dla killera czyli kid on dal id które jest 1 argumentem funkcji a co za tym idzie 0 argumentem eventu to nawet nie jest id gracza
#9
Napisano 16.06.2010 20:15
Po co w ogóle id w tym evencie?
Coś takiego:
public DeathMsg(id)
Coś takiego:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new punkty[33]
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg","DeathMsg","a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
punkty[kid] += 2
}
}
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych