Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sys. Pkt.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.06.2010 08:32

Witam, robie dla siebie plugin i chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić jakiś system punktowy, że gracz zabija gracza, dostaje np. 2 pkt, żeby dało się je sprawdzić komendą /pkt i żeby się wyświetlały w HUD. Pomoże ktoś? Chciałbym tylko wiedzieć jak je przechować na jedną mapę.

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.06.2010 09:07

zmienna globalna
new punkty[33]

i w odpowienim miejscu w kodzie (po odpowiednim zdarzeniu)
punkty[id]+=ilosc_punktow_do_dodania


Natomiast co do wyświetlania to
public plugin_init(){
register_clcmd("say /pkt","pkt")
}
public pkt(id)
{
client_print(id,print_center,"Masz %d punktow",punkty[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id)
{
punkty[id]=0
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik grankee edytował ten post 16.06.2010 09:10

  • +
  • -
  • 1

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.06.2010 10:08

Takie coś:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>

#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"

new punkty[33]


public plugin_init(){
     register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
     register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
}

public DeathMsg(id)
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	new headshot = read_data(3)
	read_data(4,weaponname,31)



	if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
		if (kid == 1){
                punkty[id] += 2
                }
	}
}

Będzie działać?

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.06.2010 12:02

if (kid == 1){
punkty[id] += 2
}


Jeżeli id zabójcy równe jest 1 to dodaj mu punkty.
Tak to teraz będzie działało, zakładając, że dobrze są read_data()
Moim zdaniem jest niepotrzebny tu ten warunek czyli daj po prostu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>

#define AUTHOR "Screeaam.."
#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"

new punkty[33]


public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade")
}

public DeathMsg(id)
{
new weaponname[20]
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)



if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
punkty[id] += 2
}
}


  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.06.2010 13:16

Tutoriale są po to żeby je czytać w moim tutku o nvault dałem przykładowy program który zapisuje fragi po zmianie mapy więc wystarczy zmodyfikować go troszku :)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.06.2010 13:47

public DeathMsg(id) 

...

punkty[id] += 2


Coś chyba skopaliście :D

  • +
  • -
  • 0

#7 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 16.06.2010 14:07

Ano, chyba powinno być
punkty[id]++;

Czy nei mam racji? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.06.2010 14:24

nie, pkt o ile się nie mylę powinny być przypisywane dla killera czyli kid on dal id które jest 1 argumentem funkcji a co za tym idzie 0 argumentem eventu to nawet nie jest id gracza
  • +
  • -
  • 0

#9 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 20:15

Po co w ogóle id w tym evencie?

public DeathMsg(id)


Coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new punkty[33]

public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg","DeathMsg","a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)

if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
punkty[kid] += 2
}
}

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych