Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crash serwera - Call of duty mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 15.06.2010 22:24

Witam,
Mam problem
Mianowicie serwer mi się ciagle crashuje - różnie, raz po 10 minutach gry, raz po 20.

Logi raz są takie:
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] Run time error 3 (plugin "1CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] Run time error 3 (plugin "1CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] Run time error 3 (plugin "1CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] Run time error 3 (plugin "1CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/15/2010 - 22:41:12: Function is not present (function "") (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "1CodMod.amxx") (native "set_task") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:41:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

A przed chwiląmiałem
L 06/15/2010 - 22:50:46: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/15/2010 - 22:50:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "1CodMod.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 06/15/2010 - 22:50:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

A oto z debuga
L 06/15/2010 - 23:12:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/15/2010 - 23:12:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/15/2010 - 23:12:08: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/15/2010 - 23:12:08: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)


Koło linii 465

case Agent:
{
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_p228");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_elites");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_50ae");
}


896 - 906

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}


A tutaj całe odrodznie

public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_50ae");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Szpieg:
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
client_cmd(id, "drop");
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Killer:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
case Agent:
{
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_p228");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_elites");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_50ae");
}
}

if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);

redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}

set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik SSB edytował ten post 15.06.2010 22:26

  • +
  • -
  • 0

#2 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 15.06.2010 22:54

                case Agent:
{
give_item(id, "weapon_glock18");
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "weapon_p228");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "weapon_elites");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_50ae");
}


nie elites tylko elite.
  • +
  • -
  • 0

#3 SSB

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 16.06.2010 12:42

@up, to może crashować serwer?
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 16.06.2010 15:07

dopisz debug w plugins.ini koło

1CodMod.amxx


Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 16.06.2010 15:07

  • +
  • -
  • 0

#5 SSB

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 16.06.2010 15:41

no przecie dopisałem ...

A tu nowe logi (z dzisiaj)

L 06/16/2010 - 14:48:55: Start of error session.
L 06/16/2010 - 14:48:55: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 14:48:55: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 14:48:55: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 15:05:46: Start of error session.
L 06/16/2010 - 15:05:46: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 15:05:46: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 15:05:46: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 15:05:49: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:05:49: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:05:49: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:05:49: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:14:30: Start of error session.
L 06/16/2010 - 15:14:30: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 15:14:30: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:14:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:14:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:14:30: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:34:35: Start of error session.
L 06/16/2010 - 15:34:35: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 15:34:35: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 15:34:35: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 15:41:00: Start of error session.
L 06/16/2010 - 15:41:00: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 15:41:00: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 15:41:00: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 15:41:47: Played 4 is not in game
L 06/16/2010 - 15:41:47: [AMXX] Run time error 10 (plugin "fs_timelimitvote.amxx") (native "menu_cancel") - debug not enabled!
L 06/16/2010 - 15:41:47: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/16/2010 - 15:56:15: Start of error session.
L 06/16/2010 - 15:56:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 15:56:15: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 15:56:15: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 16:01:03: Start of error session.
L 06/16/2010 - 16:01:03: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 16:01:03: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 16:01:03: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)
L 06/16/2010 - 16:10:56: Start of error session.
L 06/16/2010 - 16:10:56: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100616.log")
L 06/16/2010 - 16:10:56: [FUN] Item "weapon_elites" failed to create
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "1CodMod.amxx")
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [2] 1CodMod.sma::WybierzKlase (line 858)
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [3] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 385)




L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [0] 1CodMod.sma::Odrodzenie (line 465)
L 06/16/2010 - 16:10:56: [AMXX] [1] 1CodMod.sma::WybierzKlase_Handle (line 900)
= w pierwszy, poście


public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu); --- LINIA 858

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}



if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_50ae");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); --- 385
}


Wydaje mi się że to przez weapon_elites wszystko jest.

16 czerwiec 2010 - 16:41:
Jednak to nie to - reinstall serwera robiłem.
Przesyłam swój plik SMA w załączniku

Załączone pliki


Użytkownik SSB edytował ten post 16.06.2010 15:23

  • +
  • -
  • 0

#6 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 16.06.2010 18:14

Ojcze Dyrektorze !! Najpierw przeczytaj potem działaj

Next time Warn
  • +
  • -
  • 0

#7 SSB

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 16.06.2010 19:34

@Odświeżę sobie - wiem że nie minęły 24h, ale no potzrebuję pilnie z tym pomocy

I co wie ktoś co z tym SMA jest nie tak?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych