Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada Ulepszania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.06.2010 17:25

Witam , tak jak w temacie czy ktoś wie albo wytłumaczył by jak zrobić przy danym item'ie takie coś żeby nie dało by się go ulepszyć...?
Np. Mamy 1/3 z AWP chcemy ulepszyć no ale nie idzie jest blokada ^^

Użytkownik KariiO edytował ten post 14.06.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 14.06.2010 20:13

W public upgrade_item(id)
if(player_b_awp[id]>0)
{
if(player_b_awpmaster[id]>3) player_b_awp[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,0)
}

Ale jeśli np masz że wypada tylko i wyłącznie awp 1/3 to brak kodu odnośnie tego itemu w upgradeitem spowoduje że za nic nie ulepszy szansy

Użytkownik Joke edytował ten post 14.06.2010 20:14

  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 14.06.2010 21:56

a nie lepiej zrobic cos takiego??

case 70:
{
player_item_name[id] = "Nozownik"
player_item_id[id] = 70
player_b_knifemaster[id] = 3
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}


masz szanse 1/3 i nie da sie ulepszyc ani nic bo jak masz (1,3) to losuje od 1/1 1/2 1/3 a tak bedziesz mial tylko 1/3

;-)

Użytkownik Mesh edytował ten post 14.06.2010 21:56


#4 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.06.2010 11:27

Mesh + dzięki , można zamknąć :D
  • +
  • -
  • 0

#5 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 15.06.2010 15:57

Mesh namąciłeś.
To co poradziłeś to jedynie zamieniłeś szanse wylosowania itemu 1/1 1/2 1/3 na wprowadzone na sztywno 1/3.
Joke dobrze radził i to on zasluzyl na reputa.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 15.06.2010 15:58

  • +
  • -
  • 0

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 15.06.2010 17:11

nawet nie sprawdzalem tego kodu co podalem ale na logiczne myslenie jak masz np archy to dalo sie je ulepszac do pewnego stopnia wiec jasne ze


player_b_knifemaster[id] = 3

okresla wartosc wylosowania jak i ulepszeniaa :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych