Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Więcej amunicji dla broni [bradzo łatwe]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 14.06.2010 16:20

Chodzi mi o to żeby broń :
13   weapon_sg550            210     30     90     4   ammo_556nato      4200      60   sg550     krieg550
Miała clip 100 czyli 100 naboi w magazynku.
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 14.06.2010 16:25

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ??
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.06.2010 16:27

hmm
chyba trzeba to zrobić na około tzn. przy strzale (jest cos takiego w hamie) trzeba dodać +1 do globalnej jeśli jest mniejsze od 100 ustawiamy znów jeden nabój albo dla bezpieczeństwa 2 jeśli jest więcej niż 100 to ustawiamy 0
  • +
  • -
  • 0

#4 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 14.06.2010 16:44

mógłby ktoś to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 15.06.2010 22:35

Łatwe xD

give_item(id,"weapon_sg550")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 100)


i do tego potrzeba modułu Cstrike

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.06.2010 00:45

Łatwe xD

give_item(id,"weapon_sg550")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 100)


i do tego potrzeba modułu Cstrike



Jemu chodzi o naboje do wystrzelania :< A nie w magazynku. :<

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 16.06.2010 12:38

to w sensie ze 100 naboi na raz ??

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2010 15:09

nie to w sensie że np. w m4 mógłbyś wystrzelić 100 naboi a nie 30
  • +
  • -
  • 0

#9 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.06.2010 15:40

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id) //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 ee co to ?
{
  cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100)
}

nie bardzo się chce skompilować

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 16.06.2010 15:40

  • +
  • -
  • 0

#10 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 16.06.2010 21:30

No to tak czy tak dobrze ci podałem :D

#11 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 21:32

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id) //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 ee co to ?
{
  cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100)
}

nie bardzo się chce skompilować


Żartujesz sobie, nie?
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#12 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.06.2010 21:51

czasami ? Dlaczego nikt tego nie ogarnie


V i po co tworzysz spam. Gdybym umiał to bym sobie sam zrobił -.- co za ulung.

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 17.06.2010 14:36

  • +
  • -
  • 0

#13 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 21:53

Masz jakiekolwiek pojęcie o pisaniu pluginów?
Jak Ty chcesz aby to zadziałało?
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id) //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 ee co to ?
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100)
}

Użytkownik sbstn edytował ten post 16.06.2010 21:53

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#14 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 20.06.2010 20:18

Gdzie jest public w ogóle? Jak to ma zadziałać? :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych