Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy , Klasy i /Rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 09.06.2010 21:01

Witam. Mam 3 pytania:
1.Czy da się zrobić klasę z np. Dodatkowymi skokami(air booster) oraz dodatkowymi obrażeniami(gold amplifire) tak żeby nie pokazywało tego gdy wpisze się /item?
2.Czy da się dodać takie itemy jak:
a)Zabijający flesz ( coś jak iron spikes )
b)Zmniejszona grawitacja ( Gdy naciśnie się E spada się na ziemię lecz nie zabiera się obrażeń )
c)Wolne buty ( Cichy chód oraz zmniejszona prędkość )
3.Wiem że da się zrobić tak, aby Uprage było pod nr.1, Sol nr.2, i Zal nr.3 . Ale czy da się zrobić "Małego Zala" który będzie kosztował 50% normalnego "zala" i będzie dawał od 30% do 50% expa normalnego Żala??


Jeżeli któreś z moich pytań jest już na forum proszę o podanie linku do tematu.

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 09.06.2010 21:03

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 22:34

1.

[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Poszukać się nie dało tylko spamować trzeba?

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 10.06.2010 04:35

3. To nie lepiej ustawić żeby zamiast żala zrobić coś podobnego że będzie losował pomiędzy 500-1500expa? I robisz drugi taki sam który będzie dawał do 250-750?:)
  • +
  • -
  • 0

#4 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.06.2010 16:08

ok. ale gdzie to ustawic tego expa.. bo jak dodac to juz wiem. ale nie wiem jak ustawic tego expa

10 czerwiec 2010 - 16:08:
komende /rune juz zrobilem. ale jak dodac zeby 2 żal dawal mniej expa niz normaly??

co do poradnika z dodawaniem mocy klasom.. Autor napisał 3 punkty a opisał jak zrobić tylko 2.

PS. Sry za spam ale mam jakis problem z edytowaniem poprzednich postow........
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#5 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 11.06.2010 17:23

Pierwsze pytanie:
1.
ZNAJDZ
new player_b_jumpx[33] = 1

DODAJ PO TYM
new dodatkowe_skoki[33] = 1

2.
ZNAJDZ
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

DODAJ PO TYM
if (dodatkowe_skoki[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

3.
ZNAJDZ
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

DODAJ PO TYM
if (dodatkowe_skoki[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

4.
ZNAJDZ
player_b_jumpx[id] = 0

DODAJ PO TYM
dodatkowe_skoki[id] = 0

5.
ZNAJDZ

if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}

DODAJ PO TYM

if(jumps[id] < dodatkowe_skoki[id])
{
dojump[id] = true
jumps[id]++
return PLUGIN_HANDLED
}


Kod sprawdzony i działa.
Autorem tutorialu jestem Ja.
Zakaz kopiowania na inne fora i strony.
Tamten przedmiot będzie podobnie tylko szukaj zawsze: player_b_jumpx i masz tam liste mocy różnych i robisz tak jak te skoki.

Użytkownik Evinek edytował ten post 11.06.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.06.2010 18:42

Pierwsze pytanie:
1.
ZNAJDZ

new player_b_jumpx[33] = 1

DODAJ PO TYM
new dodatkowe_skoki[33] = 1

2.
ZNAJDZ
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

DODAJ PO TYM
if (dodatkowe_skoki[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

3.
ZNAJDZ
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

DODAJ PO TYM
if (dodatkowe_skoki[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)

4.
ZNAJDZ
player_b_jumpx[id] = 0

DODAJ PO TYM
dodatkowe_skoki[id] = 0

5.
ZNAJDZ
 		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]) 		{ 			dojump[id] = true 			jumps[id]++ 			return PLUGIN_HANDLED 		} 

DODAJ PO TYM
 		if(jumps[id] < dodatkowe_skoki[id]) 		{ 			dojump[id] = true 			jumps[id]++ 			return PLUGIN_HANDLED 		} 


Kod sprawdzony i działa.
Autorem tutorialu jestem Ja.
Zakaz kopiowania na inne fora i strony.
Tamten przedmiot będzie podobnie tylko szukaj zawsze: player_b_jumpx i masz tam liste mocy różnych i robisz tak jak te skoki.



Przeciez ja Ci to podalem na PW:> wiec co mowisz ze to twoje...;x
  • +
  • -
  • 0

#7 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 12.06.2010 10:11

podales ze mam szukac linijek tej mocy i zrobic tak samo ^^
wiec sam to zrobilem, a widocznosc tak mi nie dziala zapewne cos ominalem :DD
  • +
  • -
  • 0

#8 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.06.2010 12:11

Ok. juz to zrobiłem ale jak dodac to do danej klasy,
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#9 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 13.06.2010 15:07

Szukasz:
if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
i dodajesz nad tym
if(player_class[id]==Hunter)
{
TUTAJ MOC np. dodatkowe_skoki[id] = ILOŚĆ SKOKÓW
}

  • +
  • -
  • 0

#10 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.06.2010 19:00

Ja chce dodać to do nowej klasy która jest na 2 stronie. to jak to dodać??
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#11 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 14.06.2010 10:05

w bow tak samo tylko nazwa klasy musi byc tak jak sie nazywa
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych