Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić?
Temat rozp.
Screeaam...
, 09.06.2010 15:26
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.06.2010 15:26
Jak mogę zrobić zmienną, aby co rundę się kasowała, ale jak wpiszemy /drop, żeby nie wypadała?
#4
Napisano 09.06.2010 15:56
sory ;x myslalem ze chodzi o to
#5
Napisano 09.06.2010 16:00
Dodaj reset w roundstart ale nie dawaj w reset_item_skills
#6
Napisano 09.06.2010 16:11
Nie mogę w roundstart. Bo mam losowanie i na drugiej rundzie może się to samo trafić, a jak mogę dać w end_round? Dajcie jak możecie cały register i co wpisać.
Bo mam funkcje na podstawie player_b_gamble
Bo mam funkcje na podstawie player_b_gamble
#7
Napisano 09.06.2010 20:56
To musisz miec 2 zmienne player_b_gambbleold i player_b_gamblenew
albo w endround zrobic petle zeby sprawdzic wszystkim graczom
for (i=0 do liczba_graczy i++)
{
new stary_item_gracza = player_b_gamble[id]
losuj_nowy_item ( player_b_gamble[id]= random(1,...)
if stary_item_gracza == player_b_gamble[id] => znowu losowanie
else continue
albo w endround zrobic petle zeby sprawdzic wszystkim graczom
for (i=0 do liczba_graczy i++)
{
new stary_item_gracza = player_b_gamble[id]
losuj_nowy_item ( player_b_gamble[id]= random(1,...)
if stary_item_gracza == player_b_gamble[id] => znowu losowanie
else continue
#8
Napisano 09.06.2010 21:54
Zrobiłem inaczej, zrobiłem normalne losowanie, zrobiłem wszystko tak jak jest z player_b_gamble, ponieważ po wpisaniu /drop te itemy wylosowane wyrzucał (był tak jakby bez lasy) to dodałem usuwanie tych zmiennych z losowania w end_round (Zamiast reset_item_skills(id)), tak, aby na roundstart miał znów nowe, ale teraz mi nie działają itemy zwykłe, te które się zdobywa, dlaczego? ;/
Edit:
W public ResetHud(id) dałem:
dodane pod klasa w menu.
Dlaczego mi itemy te które wylosuje działają jedną rundę?
Edit:
W public ResetHud(id) dałem:
add_bonus_galthrann(id)
/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_galthrann(id) { if (player_b_galthrann[id] == 1 && is_user_alive(id)) { reset_item_skills(id) set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5) new roll1 = random_num(1,4) if (roll1 == 1) { show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 1") player_b_galthran1[id] = 1 sprawdz_moc1[id] = 1 ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 1") } if (roll1 == 2) { show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 2") player_b_galthran2[id] = 1 sprawdz_moc2[id] = 1 ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 2") } if (roll1 == 3) { show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 3") player_b_hpitem[id] = 250 sprawdz_moc3[id] = 1 ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 3") } if (roll1 == 4) { show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 4") player_b_galthran4[id] = 1 sprawdz_moc4[id] = 1 ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 4") } } } /* ==================================================================================================== */
public Koniec_Rundy(){ for (new i=0; i < 33; i++){ player_b_galthranfern1[i] = 0 player_b_galthranfern4[i] = 0 player_b_galthranfern2[i] = 0 sprawdz_moc1[i] = 0 sprawdz_moc2[i] = 0 sprawdz_moc3[i] = 0 sprawdz_moc4[i] = 0 player_b_hpitem[i] = 0 } }
player_b_galthrann[id] = 1
dodane pod klasa w menu.
Dlaczego mi itemy te które wylosuje działają jedną rundę?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 22:04
#9
Napisano 10.06.2010 05:08
eeee bo dodales do koniec+rndy i pod koniec kazdej rundy Ci je resa?
#10
Napisano 10.06.2010 10:53
Dobra, pradziłem sobie, ale mam pytanie. Czy się różni to:
Bo w Koniec_Rundy wyzerowałem wszystkie moce z losowania tak, aby na następnej rundzie miał nowe moce.
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")od tego:
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
Bo w Koniec_Rundy wyzerowałem wszystkie moce z losowania tak, aby na następnej rundzie miał nowe moce.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 12:29
#11
Napisano 10.06.2010 15:12
Pierwsze jest wywoływane przy spawnowaniu gracza a drugie na koniec rundy.
#12
Napisano 10.06.2010 19:53
Czyli dobrze zrobiłem, że zamiast w reset_item_skills wyzerowałem w Koniec_Rundy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych