Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 15:26

Jak mogę zrobić zmienną, aby co rundę się kasowała, ale jak wpiszemy /drop, żeby nie wypadała?

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 15:47

chyba chodzi Ci o to

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 15:50

chyba chodzi Ci o to



Czytanie ze zrozumieniem się kłania, pisałem, jak zrobić tablice[33], tak, aby się kasowała co rundę, ale nie ingerowała w /drop.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 15:57


#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 15:56

sory ;x myslalem ze chodzi o to

#5 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 09.06.2010 16:00

Dodaj reset w roundstart ale nie dawaj w reset_item_skills
  • +
  • -
  • 1

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 16:11

Nie mogę w roundstart. Bo mam losowanie i na drugiej rundzie może się to samo trafić, a jak mogę dać w end_round? Dajcie jak możecie cały register i co wpisać. :D

Bo mam funkcje na podstawie player_b_gamble

#7 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 09.06.2010 20:56

To musisz miec 2 zmienne player_b_gambbleold i player_b_gamblenew
albo w endround zrobic petle zeby sprawdzic wszystkim graczom
for (i=0 do liczba_graczy i++)
{
new stary_item_gracza = player_b_gamble[id]
losuj_nowy_item ( player_b_gamble[id]= random(1,...)
if stary_item_gracza == player_b_gamble[id] => znowu losowanie
else continue
  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 21:54

Zrobiłem inaczej, zrobiłem normalne losowanie, zrobiłem wszystko tak jak jest z player_b_gamble, ponieważ po wpisaniu /drop te itemy wylosowane wyrzucał (był tak jakby bez lasy) to dodałem usuwanie tych zmiennych z losowania w end_round (Zamiast reset_item_skills(id)), tak, aby na roundstart miał znów nowe, ale teraz mi nie działają itemy zwykłe, te które się zdobywa, dlaczego? ;/

Edit:

W public ResetHud(id) dałem:

add_bonus_galthrann(id)
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_galthrann(id)
{	
	if (player_b_galthrann[id] == 1 && is_user_alive(id))
	{
                reset_item_skills(id)
		set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
		new roll1 = random_num(1,4)
		if (roll1 == 1)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 1")
                        player_b_galthran1[id] = 1
                        sprawdz_moc1[id] = 1
                        ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 1")
		}
		if (roll1 == 2)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 2")
			player_b_galthran2[id] = 1
                        sprawdz_moc2[id] = 1
                        ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 2")
		}
		if (roll1 == 3)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 3")
			player_b_hpitem[id] = 250
                        sprawdz_moc3[id] = 1
                        ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 3")
		}
		if (roll1 == 4)
		{
			show_hudmessage(id, "Posiadasz moc nr 4")
                        player_b_galthran4[id] = 1
                        sprawdz_moc4[id] = 1
                        ColorChat(id, GREEN,"Posiadasz moc^x03 nr 4")
		}
	}
}
/* ==================================================================================================== */


public Koniec_Rundy(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
                player_b_galthranfern1[i] = 0
                player_b_galthranfern4[i] = 0
                player_b_galthranfern2[i] = 0
                sprawdz_moc1[i] = 0
                sprawdz_moc2[i] = 0
                sprawdz_moc3[i] = 0
                sprawdz_moc4[i] = 0
		player_b_hpitem[i] = 0
        }
}

player_b_galthrann[id] = 1

dodane pod klasa w menu.

Dlaczego mi itemy te które wylosuje działają jedną rundę?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 22:04


#9 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.06.2010 05:08

eeee bo dodales do koniec+rndy i pod koniec kazdej rundy Ci je resa?
  • +
  • -
  • 0

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 10:53

Dobra, pradziłem sobie, ale mam pytanie. Czy się różni to:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe")
od tego:

register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

Bo w Koniec_Rundy wyzerowałem wszystkie moce z losowania tak, aby na następnej rundzie miał nowe moce.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 10.06.2010 12:29


#11 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 10.06.2010 15:12

Pierwsze jest wywoływane przy spawnowaniu gracza a drugie na koniec rundy.
  • +
  • -
  • 0

#12 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 19:53

Czyli dobrze zrobiłem, że zamiast w reset_item_skills wyzerowałem w Koniec_Rundy. :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych