Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

klasy "widmo"?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 17:14

zrobilem restart lvli i dodalem 2 nowe klasy wczesniej juz byly dodane 3 wiec teraz jest 14 klas
mam problem z ta linijka ;/
gdy mam tak to sie komplikuje i wyswietla 2 strona klas
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])

jak mam to w skrypcie to wyswietla mi 2 menu na 3 klasy a jest ich 5 i jak wcisne np 5 to daje mi klase ta prawidlowa ale chcialbym zeby bylo menu poprawnie..


a gdy mam tak to tez sie komplikuje bez bledow ale ;/ druga strona w ogóle sie nie wyswietla ;(

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n\w1. Talib   Level :%i^^n\w1. Jumper   Level :%i^^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])

Użytkownik Mesh edytował ten post 08.06.2010 17:16


#2 Hkn

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:33
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Pawlowice
Offline

Napisano 08.06.2010 21:03

sproboj

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir Level :%i^n2. Human Level :%i^n3. Juggernaut Level :%i^n4. Talib Level :%i^^n5. Jumper Level :%i^^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])


ale glowy nie daje .

( zrob backup )
  • +
  • -
  • 0

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 21:46

i tak nie mam juz kopi ;/ zaraz obczaje

08 czerwiec 2010 - 21:46:
po wklejeniu kompiler wskazuje blad na ten wycinek ;(

public task_stuck_check(args[])
{


static Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)

if(origin[2] == pev(id, pev_zorigin))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + id,args,2)
else
set_task(0.1, "task_setplayer", TASKID_SETUSER + id,args,2)
}


#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.06.2010 22:00

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n\w4. Talib   Level :%i^^n\w5. Jumper   Level :%i^^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15])


@HKN

Zmieniłeś tylko opis z klawisza 1. na 4 i 5.

Ten kod powinien działać.

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 22:08

/home/groups/amxmodx/tmp3/php1nR7K3.sma(4764) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")
;/

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.06.2010 22:10

Twój błąd i moje niedopatrzenie.

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n\w4. Talib   Level :%i^^n\w5. Jumper   Level :%i^^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])

Rozumiem, że na 1 menu masz 8 klas?

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 15:38

po zamienieniu tego w ogóle nie wyswietla sie klasa :[ a komplikuje sie bez blednie

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 15:39

po zamienieniu tego w ogóle nie wyswietla sie klasa :[ a komplikuje sie bez blednie


To źle klasy zrobiłeś. Albo nie tutaj tkwi błąd.

#9 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 16:32

dobrze bo klasy sa takie jak byly a te 2 nowe co dodalem sa zwykle bez zadnych dodatkow bo wczesniej mialem menu na 3 nowe klasy ;( a teraz nie dziala jak dodalem to :( gdzie indziej blad? mozliwe zeby compiler tego nie wychaczyl ?

Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 17:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych