if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto )) { if (on_knife[id]) if (halflife_time() <= 10) { hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ") return PLUGIN_CONTINUE } { set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0) show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id]) } }
4. Czemu mi to nie dziala?
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Talic )) { if (on_knife[id]) if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) { hudmsg(id,2.0,"Mozesz sie teleportowac co 5 sekund. ") return PLUGIN_CONTINUE } { if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) return PLUGIN_HANDLED player_b_blink[id] = floatround(halflife_time()) UTIL_Teleport(id,600) show_hudmessage(id, "Uzyles Silnej Woli",player_item_name[id]) } }
6. Jak zrobic aby w menu rune bylo widac 0. Dalej tylko jak sie ma dana flage?
7. Jak zrobic aby dostawany exp byl 2x wiekszy ?
case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED }
8. Jak podzielic itemki aby tylko te nowe czyli case 68+ byly gdy ktos je dostanie? Chodzi mi o http://amxx.pl/wswie...emu-t21263.html
Edit:
Usunalem to co juz zrobione
Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 11.06.2010 22:16