Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.06.2010 16:50

3. Jak zrobic ze to mozna uzyc ponizej 100hp :

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Mefisto ))
	{			
		if (on_knife[id])
		if (halflife_time() <= 10)
		{
		hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
		return PLUGIN_CONTINUE
		}
		{
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0)			
			show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id])
		}
	
	}

4. Czemu mi to nie dziala?

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Talic ))
	{			
		if (on_knife[id])
		if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5)
		{
		hudmsg(id,2.0,"Mozesz sie teleportowac co 5 sekund. ")
		return PLUGIN_CONTINUE
		}
		{
			if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 5) return PLUGIN_HANDLED		
			player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())	
			UTIL_Teleport(id,600)			
			show_hudmessage(id, "Uzyles Silnej Woli",player_item_name[id])
		}
	
	}


6. Jak zrobic aby w menu rune bylo widac 0. Dalej tylko jak sie ma dana flage?

7. Jak zrobic aby dostawany exp byl 2x wiekszy ?

case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}

8. Jak podzielic itemki aby tylko te nowe czyli case 68+ byly gdy ktos je dostanie? Chodzi mi o http://amxx.pl/wswie...emu-t21263.html


Edit:
Usunalem to co juz zrobione

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 11.06.2010 22:16

  • +
  • -
  • 0

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 16:17

7.to powinno pomoc

case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/40
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}


6.to zalezy czy dodales juz 2 menu
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 123450
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

dajesz to pod
#define TASKID_SETUSER 	13312
tutaj edytujesz przyciski pierwsza linijka do 2 menu a druga linijka do 1 menu przerob tak jak potrzebujesz

1.nie ma takiej funkcji wytrzymalosc: sprobuj tak
item_durability[id]
badz tak
 item_durability: 
 item_durability[id] = 
ale watpie zeby dzialalo sprobowac mozesz ;P

Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 16:18


#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 09.06.2010 16:44

1. tym HUD dziala te Wytrzymalosc: poprostu dalem 2x , przed item_durability[index]

7. Ok.. :]

6. Mam juz 2 strone ale chodzi o to ze bez danej flagi wogóle nie widzimy napisu 0. Dalej a nie ze nie mozemy kliknac


Pochwalka za checi i pomoc :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 16:52

a co do klas premium masz 2 opcje

case 0: 
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_CFG)
player_class[id] = Mag
}

tutaj na maga moze nacisnac kazdy ale tylko z ta flaga go otrzymaja

lub:
pod
new text[512]
dajesz

if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
}

ADMIN_LEVEL_B flaga przy ktorej mozesz nacisnac jak jej nie masz masz na szaro
(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
tutaj sa przyciski z flaga a w tych nizej te dla wszystkich dodaj po prostu slot 0 w tej linijce u gory

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 09.06.2010 19:29

eeeehhh... znam to wszystko nie rozumiesz o co mi chodzi... Patrz:

Jesli grasz 1 raz i wpisujesz /klasa to Ci sie pojawia tylko 1-8 a gdy dostaniesz flage to pojawia Ci sie nastepny napis np. 9 /0 , rozumiesz teraz?
  • +
  • -
  • 0

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 10.06.2010 14:24

tak ale poco tak robic ? nowi gracze nie beda wiedzieli ze sa nowe (premium) klasy ;/

#7 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 10.06.2010 15:02

3) Do ifa dodaj
&& (get_user_health<100)
4) Spróbuj wyrzucić
if (on_knife[id])
5) Komenda na zoom to
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1)
nie mogę natomiast rozszyfrować w którym momencie chcesz to włączyć
6) Pod pętlą do wczytywania klas do menu zamień to co masz na
	if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
	{
		format(text, 511,"%s^n0. \wDalej^n",text)
		show_menu(id, keys | MENU_KEY_0, text) 
	}
	else
	{
		format(text, 511,"%s^nAby zdobyc dostep do klas premium wejdz na xxx^n",text)
		show_menu(id, keys, text) 
	}
w zależności jaką masz zmienną od klawiszy zmień keys na nią
7) Przed Give_Xp(id,exp) dodaj
exp *= 2
8) Daj ten kod do ifa
if(player_item_id[id]>67

  • +
  • -
  • 1

#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.06.2010 16:25

3) wyskakuje mi blad tutaj :
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Mefisto) [b]&& (get_user_health<100))[/b]


a sa takie :
Error: Syntax error in the expression, or invalid function call on line 1731

5) mam taki kod i nie dziala mi;/ noz + r / ani ppm ...

new weapon1 = get_user_weapon(id)
    	if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Nihlathak && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
    	{
            	if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
            	{
                    	cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1)
            	}
    	}


6) Jak przerobic ten kod aby 4-6 bylo widoczne pod dana flaga?:)

public buyrune(id)
{
	new text[513] 
	
	format(text, 512, "\ySklep z runami^n\w1. \rUlepszenie [Moze ulepszyc item] - \y$9000^n\y Uwaga nie kazdy item da sie ulepszyc ^n Slabe itemy latwo ulepszyc ^n Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w2. Loteria [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. \rZal [Dostajesz doswiadczenie] \y$14500^n^n^n\w4. \rYou'll be happy[Ulepszenie] - \y$8000^n\yOdnowiles wytrzymalosc itemku na maaaaaaxa !^n\w5. \rWheel Of Fortune [Losujesz tylko nowe itemki] \y$4500^n^n\w6. \rPrezent od Wujaszka [Dostajesz doswiadczenie 2x] \y$14500^n^n\w0. \rZamknij") 
	
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
}

7) wyskakuje blad :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: ";", but found "-identifier-" on line 6088

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\dbmod_5.9m.amx (compile failed).

:

exp *= 2 Give_Xp(id,exp)

8) ta funkcja wyglada tak :

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
	
 
	ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

a jak dodam pod
get_user_name(id, name, 31)


to wyskakuje blad :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 4218

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\dbmod_5.9m.amx (compile failed).

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 10.06.2010 19:34

  • +
  • -
  • 0

#9 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 11.06.2010 04:28


if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Juggernaut && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}



#10 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.06.2010 12:47

i to bedzie na ppm?
  • +
  • -
  • 0

#11 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 11.06.2010 20:52

tak zoom tak jak na aug oprocz tych broni ktore juz maja zoom

#12 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 16.06.2010 21:38

ok dziala leci + teraz reszta ;P

13 czerwiec 2010 - 13:02:
refresh

16 czerwiec 2010 - 22:38:
refresh
  • +
  • -
  • 0

#13 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 21:46

3.
 if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 &&  (player_class[id]==Mefisto ))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time() <= 10)
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else
{
if(get_user_health(id)<100)
{
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+1500.0)
show_hudmessage(id, "Uzyles moc wkurzenia, potrafisz szybko biegac",player_item_name[id])
}
}
}
}


7.
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp*2)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik sbstn edytował ten post 16.06.2010 21:48

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.06.2010 23:03

                if (halflife_time() <= 10)
{
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}}

Aby działało potrzebna zmienna która będzie nam trzymała czas ostatniego użycia :>

przykład;

new Float:Zmienna[33];
-------------------
w kodzie:
if (halflife_time() >= Zmienna[id]+10)
{
Zmienna[id] = halflife_time()
hudmsg(id,2.0,"Mozesz uzyc sily wkurwa co 10 sekund. ")
return PLUGIN_CONTINUE
}}

Chyba nic nie pomyliłem ;d
  • +
  • -
  • 0

#15 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 28.06.2010 20:37

refresh

28 czerwiec 2010 - 21:37:
refresh
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych