Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Metin2 mod (CS)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielnij

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 06.06.2010 14:59

Witam szukam takiego pluginu do cs : Metin2 mod
Wersja z Wojownik, Sura, Ninja i Szaman
Jeśli nie ma takiego pluginu to bardzo proszę o zrobienie go

z gory thx.
  • +
  • -
  • 0

#2 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 06.06.2010 15:02

Jeśli nie ma takiego pluginu to bardzo proszę o zrobienie go


wiesz ile kosztuje pracy i czasu robienie takiego moda?

Mod jest w trakcie tworzenia przez DarkGL i Ortega
Poczekaj..

Użytkownik Szyfrant edytował ten post 06.06.2010 15:24

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2010 15:21

leże mod jest pisany już chyba pół roku i prawdopodobnie nie zostanie skończony (brak czasu ) źródło zostanie opublikowane (a i mod robię ja i ortega )
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.06.2010 17:12

pisanie moda jest czasochłonne.

jak Ci bardzo zależy na takim modzie , spróbój sam przerobić np. Diablo lub BF2RankMod ;) wkleisz coś tu, wkleisz tam usuniesz lub zmienisz i coś wyjdzie ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Chmielnij

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 06.06.2010 19:05

No tylko ze ja nie jestem za dobry w pisaniu/zmienianiu modow/pluginów ale spróbuje
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 06.06.2010 19:26

To jeśli się nie znasz a widzisz że chłopaki ciężko(To trochę przesadne stwierdzenie) pracują nad tym Modzikiem to poczekaj aż będzie Publikacja MOD'a i Gicior.

#7 Chmielnij

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 06.06.2010 21:19

No dobra na razie zostane przy zmienianiu diablo moda wiec mialbym pytanie w jakim rozszerzeniu zapisac te itemy *.sma czy *.amx
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2010 21:26

plik sma kompiluje się do amxx który jest wgrywany na server
  • +
  • -
  • 0

#9 Chmielnij

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 07.06.2010 14:03

Czyli mam rozumiec ze .sma zmianiam przez kompatybiler na .amx i tylko wrzucam ten .amx?
  • +
  • -
  • 0

#10 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.06.2010 14:10

sma do scripts a amxx do plugins (folderu oczywiscie)
  • +
  • -
  • 0

#11 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 07.06.2010 14:27

tak. | a tak na marginesie DarkGL kiedy planujesz opublikować/skończyć metina ? czy nie znasz terminu ? :D
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.06.2010 15:48

Nikt nie zna godziny i daty.

Jak im się zachce to skończą ;D

#13 Ekoludek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.06.2010 16:00

Tworzenie moda to nie jest na 10 min... ani na 1 dzień. Gdy się skończy po paru tygodniach [miesiącach] moda, trzeba go dopracować, poprawić błędy itd.. więc znów parę tygodni roboty :/
  • +
  • -
  • 1

#14 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.06.2010 16:01

User wyżej ma rację.

Jeśli by wystawili jakąś złą wersje np: dużo bugów, nie dopracowań to masyw postów by był xD a po co to :D

#15 Chmielnij

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 07.06.2010 16:10

case 2: - case
{
player_item_name[id] = "Zlote strzaly"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,15) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja wartosc ataku wzrosla do %s ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

Czy bedzie to dzialac i czy da sie skapilowac bo niestety zawsze mi error wyskakuje
  • +
  • -
  • 0

#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Online

Napisano 07.06.2010 18:25

nie da sie bo takie case juz istnieje pozatym zla konstrukcja

// co do moda to raczej nie wyjdzie przynajmniej juz dawno nikt sie nie odzywal o nim xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 Chmielnij

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:tczew
Offline

Napisano 07.06.2010 18:44

a jak np. bym zmienil case na 100?? to by wtedy dzialalo?
  • +
  • -
  • 0

#18 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Online

Napisano 07.06.2010 18:57

case x :
{
player_item_name[id] = "Zlote strzaly"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,15) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja wartosc ataku wzrosla do %s ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

gdzie x dowolna liczba ktora juz nie zostala dodana do zadnego case najlepiej kolejna bo moga byc "puste" itemki
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#19 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.06.2010 23:04

Hohoho ... Powracam i ja :) Rzucił bym tu oficjalna informację aczkolwiek z racji umiejscowienia treści tego postu będzie nieoficjalna. Metin2 Mod jest w trakcie tworzenia, prace zostały tymczasowo wstrzymane w związku z moim nowym projektem serwera metin2. Jako że projekt powoli ma się ku wersji finalizacyjnej, to zamierzam znowu powrócić do jakże już oczekiwanego Metin2 Mod'a. Tak, to jest chyba najbardziej oczekiwana premiera 2009/2010/2011 roku :lol: Zostało "dwieście jeden + jeden" poprawek , czyt. trochę kosmetyki kodu , kilka (naście) funkcji , ostateczna rozprawka na temat zapisu doświadczenia i takie tam błahostki którymi nie będę tutaj przynudzał. Pewnie liczycie na jakąś konkluzję, a więc przewidywana premiera moda to , uwaga: 2 Lipca 2010 roku. Dziękuję za uwagę :D

PS. do dyskusji o przerabianiu DiabloModa to chyba zły temacik :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych