Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Mod] Nowe klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Beridok

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 07.06.2010 16:26

Proszę, aby ktoś zrobił COD MOD z dodatkowymi klasami:
W nagrodę mogę dać admina na serwerze :)

1. Nocny Jastrząb:
- dostaje noktowizor i Kriega
- nie słychać jego kroków
2. Partyzant:
- dostaje HE i TMP (wiertara)
- bazowe 50 hp
- prawie niewidczony
3. Żołnierz:
- dostaje galil i smoke'a
- 110 hp bazowe
4. SWAT:
- dostaje glocka/usp, deagla i jeszcze jeden pistolet ORAZ TARCZĘ!
- 90 % szybkości
5. Kamikadze:
- 60 hp bazowe
- dostaje autokampy
- dostaje flasha i HE
- 60% biegu

07 czerwiec 2010 - 16:26:

Proszę, aby ktoś zrobił COD MOD z dodatkowymi klasami:
W nagrodę mogę dać admina na serwerze :)

1. Nocny Jastrząb:
- dostaje noktowizor i Kriega
- nie słychać jego kroków
2. Partyzant:
- dostaje HE i TMP (wiertara)
- bazowe 50 hp
- prawie niewidczony
3. Żołnierz:
- dostaje galil i smoke'a
- 110 hp bazowe
4. SWAT:
- dostaje glocka/usp, deagla i jeszcze jeden pistolet ORAZ TARCZĘ!
- 90 % szybkości
5. Kamikadze:
- 60 hp bazowe
- dostaje autokampy
- dostaje flasha i HE
- 60% biegu

Trzeba jeszcze dać 160 expa za pake i 2,5 raza więcej za zabicie.
  • +
  • -
  • 0

#2 toxicmaster

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:hh
Offline

Napisano 13.06.2010 15:21

Trzeba jeszcze dać 160 expa za pake i 2,5 raza więcej za zabicie.


dopisz do amxx.cfg

cod_killxp wartosc expa za zabicie
cod_bombxp 160


  • +
  • -
  • 0

#3 Beridok

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 14.06.2010 07:37

Trzeba jeszcze dać 160 expa za pake i 2,5 raza więcej za zabicie.


dopisz do amxx.cfg

cod_killxp wartosc expa za zabicie
cod_bombxp 160

Ehe, robiłem to i nie działało :S
Ale spróbuje, może zadziała.
  • +
  • -
  • 0

#4 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 14.06.2010 13:06

Szukasz: (wersy 181-213)
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

g_vault = nvault_open("CodMod");

register_think("Apteczka","ApteczkaThink");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");


register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");

register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");

register_cvar("cod_killxp", "150");
register_cvar("cod_bombxp", "100");

Szukasz tego fragmentu (dałem większy wycinek, żeby było ci prościej.
	register_cvar("cod_killxp", "150");
register_cvar("cod_bombxp", "100");

"cod_skill_xp" jest to exp za zabicie, a cod_bombxp jest to exp za podłożenie paki, to są wartości standardowe Gdy je zmienisz na takie jakie będziesz chciał, nie będziesz musiał nic dodawać do amxx.cfg i daje ci 100%, że będzie normalnie działać. Tylko dawaj liczby całkowite dodatnie!

Użytkownik Witam :) edytował ten post 14.06.2010 13:07

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych