Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"magnez"?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 22:47

jak dodac pewnej klasie zeby miala 1/9 szans na to ze przeciwnik straci bron po prostu mu wypadnie
jak mozna to proszę o kod do prethinka oraz kod zeby zrobic to jako item

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 23:09

W Damage tam gdzie jest kilka add_bonus_ dodajesz

if(player_class[attacker_id]==klasa || player_item_id[attacker_id] == numer)

	add_bonus_magnez(id)
zamiast "klasa" dajesz nazwę klasy a zamiast "numer" id itemu oraz dajesz gdzieś
public add_bonus_magnez(iVictim)

{

	roll=random_num(1, 9)

	if (roll == 1)

	{

		new ammo, clip;

		new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );



		if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )

		{

			client_cmd( iVictim, "drop" );	

		}

	}

}

Użytkownik Siemir edytował ten post 05.06.2010 23:10

  • +
  • -
  • 2

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 23:15

dzięki tego wlasnie potrzebowalem a umial bys jeszcze zrobic zeby nie wyzucalo tylko zmienialo na noz a jak jest to na bombe ?

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 23:21

Zamień w tamtym
client_cmd( iVictim, "drop" );
na

client_cmd(id,"weapon_knife")

engclient_cmd(id,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 2

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 17:37

dzis chcialem wgrac eh sory ale ten kod nie dziala ;/

a oto bledy z kompilowania
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1747) : error 017: undefined symbol "attacker_id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1753) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(1765) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5211) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5212) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 017: undefined symbol "id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/php0sGmoT.sma(5219) : fatal error 107: too many error messages on one line


#6 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 08.06.2010 22:50

Wrzuć tu zmodyfikowane funkcje przy których błąd wyrzuca.
  • +
  • -
  • 1

#7 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 18:54

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3583) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3584) : error 017: undefined symbol "roll"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3595) : error 010: invalid function or declaration
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 021: symbol already defined: "add_bonus_magnez"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpPJoc2d.sma(3600) : error 029: invalid expression, assumed zero

trzym linijki


roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)


#8 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 09.06.2010 19:34

e?^

  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)

  • +
  • -
  • 1

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 19:58

Omg. :F

@Up

On chce to pod klasę.


roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1 && player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
{
//code
}


Powinno pójść. Ale lepiej dodać to do case w public Damage (Vert tut zrobił "Nie działające moce pistoletowe klas")

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.06.2010 20:01


#10 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 20:02

nadal

if (roll == 1)

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)

oraz blad wskazuje na
public add_money_bonus(id)
a nic tam nie dodawalem ani nic wiec nie wiem

calosc wyglada tak


/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
new roll=random_num(1, 9)
if (roll == 1)

{
new ammo, clip;
new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
{
client_cmd( iVictim, "drop" );
}
}
}
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
add_bonus_magnez(id)

/* ==================================================================================================== */

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}


#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.06.2010 20:05

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_magnez(iVictim)
{
  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)
        {
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
                {
                        client_cmd( iVictim, "drop" );  
                }
        }
}
if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
        add_bonus_magnez(id)

/* ==================================================================================================== */


Co to w ogóle ma być? Czy Ty pierw robisz potem czytasz?

TO NA KONIEC:

public add_bonus_magnez(iVictim)
{
  new roll=random_num(1, 9)
        if (roll == 1)

        {
                new ammo, clip;
                new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

                if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
                {
                        client_cmd( iVictim, "drop" );  
                }
        }
}

A to:

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
	add_bonus_magnez(id)

do public Damage

-.-

Twoją funkcje usuń.

#12 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 09.06.2010 20:41

juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring


if (roll == 1)

Użytkownik Mesh edytował ten post 09.06.2010 20:43


#13 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 10.06.2010 05:10

jaki blad?...
  • +
  • -
  • 0

#14 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 10:46

juz zczailem przy kompilkacji jest 1 waring


if (roll == 1)


Przecież Ci podałem gotowca? -.-

#15 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 10.06.2010 13:56

jakiego mi gotowca podales? czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej?? wyrzuca waring na ta linijke i proszę o poprawienie ;>

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.06.2010 14:04

czy Ty myslisz ze nie umiem wziąć kopiuj wklej??


Tak, właśnie tak myślę.

public Damage(id) gdzieś pod add_bonus_damage_*

if(player_class[attacker_id]==Talib || player_item_id[attacker_id] == 70)
	add_bonus_magnez(id)



Na końcu sma:


public add_bonus_magnez(iVictim)
{
	roll11=random_num(1, 9)
	if (roll11 == 1)
	{
		new ammo, clip;
		new iWeaponID = get_user_weapon( iVictim, ammo, clip );

		if ( iWeaponID == CSW_GALIL || iWeaponID == CSW_FAMAS || iWeaponID == CSW_M3 || iWeaponID == CSW_XM1014 || iWeaponID == CSW_MP5NAVY || iWeaponID == CSW_TMP || iWeaponID == CSW_P90 || iWeaponID == CSW_MAC10 || iWeaponID == CSW_UMP45 || iWeaponID == CSW_AK47 || iWeaponID == CSW_SG552 || iWeaponID == CSW_M4A1 || iWeaponID == CSW_AUG || iWeaponID == CSW_SCOUT || iWeaponID == CSW_AWP || iWeaponID == CSW_G3SG1 || iWeaponID == CSW_SG550 || iWeaponID == CSW_M249 )
		{
			client_cmd( iVictim, "drop" );	
		}
	}
}


Spróbuj. -.-

#17 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 11.06.2010 04:29

dobrze robilem i umiem czytac.. ten Twoj kod jest bledny..

#18 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 11.06.2010 12:48

new rol1=random_num(1, 9)

zrob tak w
public add_bonus_magnez(iVictim)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych