Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Redukowanie dmg przez itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 15:52

Witam
mam taki o to problem...
chciałbym zmniejszyć redukowanie dmg przez itemy tekie jag small bag staff itd
lecz nie moge sobie poradzić gdzie iz udało mi sie zmniejszyć od zręczności ale od itemów nie wiem gdzie ..
jak ktos wie w ktorej linijce mozna to zmienic z góry dziękuje za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:55

Chyba to to:

if (roll_1 == 1) player_b_damage[id] = random_num(1,5)
if (roll_1 == 2) player_b_vampire[id] = random_num(1,5)
if (roll_1 == 3) player_b_money[id] = random_num(2500,5000)
if (roll_1 == 4) player_b_reduceH[id] = random_num(20,50)
if (roll_1 == 5) player_b_blind[id] = random_num(3,5)



if (roll_2 == 1) player_b_grenade[id] = random_num(1,4)
if (roll_2 == 2) player_b_respawn[id] = random_num(2,4)
if (roll_2 == 3) player_b_explode[id] = random_num(150,400)
if (roll_2 == 4) player_b_redirect[id] = random_num(5,10)
if (roll_2 == 5) player_b_heal[id] = random_num(1,15)

  • +
  • -
  • 0

#3 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 15:55

player_b_money[id] --> ze dodaje kase czyli tak jak staf albo bag albo player_b_redirect[id] --> czyli zmniejsza obrazenia o %i hit pointsow ale to dziala na strzelanie
  • +
  • -
  • 0

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 16:04

jakoś was niestety nie czaje :)
tu np mamy kod potencjalnego iteama w którym po uzyciu jego obrazenia sa o 50% zredukowane
case 9:
{
player_item_name[id] = "Large gold bag"
player_item_id[id] = rannum
player_b_money[id] = random_num(1200,3000)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}


i o takie cos mi chodzi bo z tego co widze "player_b_redirect[id]" jest do itemów typu
case 35:
{
player_item_name[id] = "Iron Armor"
player_item_id[id] = rannum
player_b_redirect[id] = random_num(3,6)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i Obniza uszkodzenia zadawane graczowi",player_item_name[id],player_b_redirect[id])
}

}[/sma]
  • +
  • -
  • 0

#5 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 16:09

w
case 9:
                {
                        player_item_name[id] = "Large gold bag"
                        player_item_id[id] = rannum
                        player_b_money[id] = random_num(1200,3000)
                        show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)       
                }
i robisz np
case 69:
                {
                        player_item_name[id] = "Mniejszy Zestaw Krasnala"
                        player_item_id[id] = rannum
                        player_b_money[id] = random_num(5200,8000)
                        show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zloto w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)       
                }
i masz tak jak staf[

Użytkownik xdx551 edytował ten post 05.06.2010 16:10

  • +
  • -
  • 0

#6 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 16:11

xdx551 ale czy ja sie pytałem jak zrobić item ??
Czy jak zmniejszyć redukowanie DMG danych itemów ?
za przeproszeniem czytanie ze zrozumieniem sie klania :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 05.06.2010 16:12

if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")


Jeśli chcesz żeby przy użyciu zmnieszało obrażenia o 20 % zmieniasz na

if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/1.25,0,"")

  • +
  • -
  • 0

#8 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 16:32

Joke
mam mały problem podczas kaplikacji na tej lini jest błąd " warning 213: tag mismatch"
o co chodzi z tym błedem plik sie kaplikuje ale taki bład jest nie wiem czemusz to :(
  • +
  • -
  • 0

#9 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 16:40

to nie grozne to tylko oszczezenie
  • +
  • -
  • 0

#10 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 17:04

Joke to na pewno to ? zmieniłem tak jak napisałeś i nadal mam 50% bynajmniej tak jest napisane ...
  • +
  • -
  • 0

#11 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 05.06.2010 18:39

Joke to na pewno to ? zmieniłem tak jak napisałeś i nadal mam 50% bynajmniej tak jest napisane ...


Bo w opisie jest tak napisane, że redukuje 50 % a nie jak w innych itemach czyta ile jest ustawione , po prostu musisz w opisach pozmieniać.
  • +
  • -
  • 0

#12 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 19:01

Joke wiesz gdzie szukać ale podałeś przykład w drugą stronę - ta funkcja dodaje tyle hp przy otrzymywaniu obrażeń. Przy twoim przykładzie gdy otrzymamy 100dmg otrzymamy z powrotem 80hp co daje redukcję obrażeń o 80%, aby było 20% to powinno być
change_health(id,damage/5,0,"")
.
A ostrzeżenie jest dlatego, że obrażenia są liczbą całkowitą - dać damage w floatround i będzie dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#13 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 05.06.2010 19:49

dzięki panowie jeszcze jedno pytanie i nie będę wał głowy zawracał :)
Potencjalnie jest tak ze za 1 pkt w siłe jets x zycia gdzie moge to zmienic chodzi o to zeby np dawało o polowe mniej hp 1 pkt sily
  • +
  • -
  • 0

#14 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 19:57

public showskills(id)
{
new Skillsinfo[768]
format(Skillsinfo,767,"Masz %i sily - to daje tobie %i zycia<br><br>Masz %i zwinnosci - to daje tobie szybsze bieganie o %i punkow i redukuje sile atakow magia %i%%<br><br>Masz %i zrecznosci - Redukuje obrazenia z normalnych atkow %0.0f%%<br><br>Masz %i inteligencji - to daje im wieksza moc przedmiotom ktorych da sie uzyc<br>",
player_strength[id],
[b] player_strength[id]*2,[/b]
player_dextery[id],
floatround(player_dextery[id]*1.3),
player_dextery[id]*3,
player_agility[id],
player_damreduction[id]*100,
player_intelligence[id])

showitem(id,"Skills","None","None", Skillsinfo)
}

player_strength[id]*2,
To co pogrubiłem, teraz jest 1*2 = 2 hp co każdy 1 pkt czyli zamiast 2 dajesz 1 bo 1*1 = 1 hp.

Użytkownik Krejzol edytował ten post 05.06.2010 19:58

  • +
  • -
  • 0

#15 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 20:39

Krejzol, nie wiem czy wiesz ale to zmieni jedynie informacje wyświetlane przy helpie. Aby zmienić faktyczną liczbę hp musisz znaleść wszystkie player_strength ...*2 i zamienić na liczbę hp na pkt siły.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych