Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu na dawanie itemku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.06.2010 15:27

Tak jak w tytule szukam pluginu zebym mogl dawac komus itemki na diablo

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:30

Znajdź
register_clcmd("fullupdate","fullupdate")

Dodaj pod tym to
register_clcmd("amx_giveitem",  "giveitem",     ADMIN_IMMUNITY, "Uzycie <amx_giveitem NICK idITemku")

Na końcu pluginu dodaj to:
public giveitem(id, level, cid) 
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;

new szName[32];
read_argv(1, szName, 31);
new iTarget=cmd_target(id,szName,0);
if(iTarget)
{
get_user_name(iTarget, szName, 31);
new szItem[10], iItem;
read_argv(2, szItem, 9);
iItem=str_to_num(szItem);
client_print(id, print_console, "Do %s wyslano item nr %d",szName, iItem);
award_item(iTarget, iItem);
set_gravitychange(iTarget)
set_speedchange(iTarget)
set_renderchange(iTarget)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 05.06.2010 15:32

[Dodatek][5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#4 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.06.2010 15:43

Nie chodzi mi oto chodzi o przekladanie itemku ze gracz graczowi moze dac.

#5 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 15:48

na koncu .sma diablo
public dmg_exp(id)
{
        new min=get_cvar_num("diablo_dmg_exp")
        if(min<1) return
        new exp=0
        while(player_dmg[id]>min)
        {
                player_dmg[id]-=min
                exp++
        }
        Give_Xp(id,exp)
}
public plugin_natives(){
        register_library("DiabloMod_Items");
        register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
        register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
        
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
        if(params != 1)
                return 0;
        new id = get_param(1);
        if(!is_user_connected(id))
                return 0;
        return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
        if(params != 2)
                return 0;
        new id = get_param(1);
        if(!is_user_connected(id))
                return 0
        new id2 = get_param(2);
        if(!is_user_connected(id2))
                return 0
        if(player_item_id[id] == 0)
                return 0;
                
        dropitem(id2);
        
        item_boosted[id2] = item_boosted[id]
        item_durability[id2] = item_durability[id]
        jumps[id2] = jumps[id]
        gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
        player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
        player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]              //Bonus damage
        player_b_money[id2] = player_b_money[id]                //Money bonus
        player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
        player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]            //Invisibility bonus
        player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
        player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
        player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]                //Amount of money to steal
        player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
        player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
        player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]          //Ammount of hp to heal each 5 second
        player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]                //Chance 1/Value to blind the enemy
        player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]      //Protects against explode and grenade bonus 
        player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]        //Ability to lay a fake c4 and detonate 
        player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]  //How many hp to heal when shooting a teammate 
        player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]  //How much damage will the player redirect 
        player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]  //Ability to shot off a fireball value = radius *
        player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]        //Ability to walk through walls
        player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]             //Ability to snarkattack
        player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]        //Abiliy to use railgun
        player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]  //Ability to windwalk
        player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]        //Is player using windwalk
        player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
        player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
        player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]                //Abliity to nuke opponents
        player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]              //Ability to kill faster with scout
        player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
        player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
        player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
        player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
        player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
        player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
        player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
        player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
        wear_sun[id2] = wear_sun[id]
        player_sword[id2] = player_sword[id] 
        player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
        player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
        
        dropitem(id);
        
        return 1;
}

zalacznik do amxmodx/plugin/diablo_daj_wez
potem w conflig/plugins.ini dopisz
diablo_daj_wez.amxx

Załączone pliki


Użytkownik xdx551 edytował ten post 05.06.2010 15:48

  • +
  • -
  • 0

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:50

Do kodu diablo (chyba)
public plugin_natives(){
register_library("DiabloMod_Items");
register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");

}

public _diablo_get_user_item(plugin, params){
if(params != 1)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0;
return player_item_id[id];
}

public _diablo_send_user_item(plugin, params){
if(params != 2)
return 0;
new id = get_param(1);
if(!is_user_connected(id))
return 0
new id2 = get_param(2);
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;

dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);

item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id] //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id] //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id] //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id] //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id] //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id] //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id] //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id] //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id] //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id] //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id] //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id] //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id] //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id] //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id] //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id] //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id] //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id] //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id] //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id] //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id] //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id] //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id] //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id] //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}


I diablo_daj_wez.amxx
do /plugins
DiabloMod_items.inc do /scripting/include

Załączone pliki


Użytkownik Krejzol edytował ten post 05.06.2010 15:51

  • +
  • -
  • 0

#7 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 15:50

aa sry ;P

Użytkownik xdx551 edytował ten post 05.06.2010 15:51

  • +
  • -
  • 0

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:52

Hmm, nie wiedziałem że to napisałes?:) I zapomniałeś .inc mu dać;)
  • +
  • -
  • 0

#9 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.06.2010 15:54

Mam pytanie da sie to jakos przerobić na coda?

#10 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 15:57

chyba by dałoby się ale nie jestem na 100 % pewny
  • +
  • -
  • 0

#11 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 15:57

Oj, raczej wątpie chyba że gdzieś na forum jest diablo_daj_wez.sma ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.06.2010 16:01

tzn widzialem coda co ma /daj i mozna itemki

znalazlem .sma:

Załączone pliki


Użytkownik Zawodowy edytował ten post 05.06.2010 16:02


#13 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 16:01

lap .sma /daj tutaj przerob

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Zawodowy

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.06.2010 20:05

hmm i jak to przerobic?

????????

dzięki za pomoc ... -.-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych