Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 Instrukcje? Da się tak w ogóle?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Laiser

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 05.06.2010 02:27

Witam! Mam mały problem a zarazem pytanie.
Próbuje zrobić do Modu Zombie Plague klasę zombie dla użytkowników z flagą ADMIN_LEVEL_H

Chodzi o to, że mam ZP 4.2 i gdy dodam taki skrypt :

/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Zombie Classes Vip -*-
-----------------------------------
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <zmvip>

public zp_user_infected_pre(id)
{
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{

zp_set_user_zombie_class(id, 0)

}

{

client_print(id, print_chat,"Wybrana klasa jest dostepna tylko dla VIPow")
}
}


// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = { "Vip Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "Vip Stats" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie_admin" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie_special.mdl" } // claw model
const zclass_health = 4000 // health
const zclass_speed = 300 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.7 // gravity
const Float:zclass_knockback = 0.5 // knockback

// Class IDs
new g_zclassid1

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Vip Zombie Classes", "0.1", "Vip")

// Register the new class and store ID for reference
g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}


Nawet ktoś kto nie ma tej flagi zostaje VIP Zombie. Co tu poprawić? Chcę, żeby osobie bez tej flagi po wyborze VIP Zombie zmieniało na Klasyczne zombie i pojawiał się napis "Wybrana klasa jest dostępna tylko dla VIPow", a dla graczy z flagą mają zostać tym zombie i powinien pojawić się napis "Wybrales klase zombie dla VIPow" Przypominam mam ZP 4.2 nie 4.3. Co do 2 instrukcji chodzi mi o to czy można zrobić
tak, że za jednym razem sprawdza flagę i wybraną klasę zombie.

Użytkownik Laiser edytował ten post 05.06.2010 02:28

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.06.2010 07:05

Nie wiem po co takie pluginy ale wolę tego nie wiedzieć ;D
a co do inc'a vipzm Co to xD

/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [ZP] Zombie Classes Vip -*-
-----------------------------------
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <zmvip>

// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = { "Vip Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "Vip Stats" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie_admin" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie_special.mdl" } // claw model
const zclass_health = 4000 // health
const zclass_speed = 300 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.7 // gravity
const Float:zclass_knockback = 0.5 // knockback

// Class IDs
new g_zclassid1

public zp_user_infected_pre(id)
{
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{

zp_set_user_zombie_class(id, 0)

}
else
{

client_print(id, print_chat,"Wybrana klasa jest dostepna tylko dla VIPow")
}
}

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Vip Zombie Classes", "0.1", "Vip")

// Register the new class and store ID for reference
g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}


#3 Laiser

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 05.06.2010 09:32

Include vipzm to funkcje VIP Systemu. Chyba nie były tu potrzebne :)

Dzięki za edycje, wypróbuje.Wiedziałem, że o czymś zapomnę i proszę. else ^_^

A powiedz mi, sprawdzałeś to na ZP 4.2?

05 czerwiec 2010 - 09:44:
A da się zrobić coś takiego, że jeśli ktoś bez flagi ADMIN_LEVEL_H gdy wybierze VIP Zombie zabijało go za karę?

Użytkownik Laiser edytował ten post 05.06.2010 09:35

  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.06.2010 10:17

(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))


Czyli jeśli nie ma flagi to funkcja..
Bez ! powinno być
  • +
  • -
  • 0

#5 Laiser

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 05.06.2010 19:32

(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))


Czyli jeśli nie ma flagi to funkcja..
Bez ! powinno być



Dobrze jest. To jest tak:
Wykonaj INSTRUKCJĘ, nie funkcję jeśli user(id) nie posiada flagi ADMIN_LEVEL_H.
I teraz problem. Bo za każdą infekcją user(id) bez flagi ADMIN_LEVEL_H zostaje zmieniony w podane zombie, bez możliwości wyboru innej klasy. Mam inny pomysł. Może ktoś zrobić coś takiego(i czy w ogóle się da), że gdy user(id) wejdzie na serwer sprawdzi się jego flagi, i jeśli jedną z nich będzie ADMIN_LEVEL_H będzie mógł on użyc specjalnego menu z wyborem klas zombie dla VIP'ow np. komendą vipzombiemenu w konsoli. Jednak wtedy trzeba też zrobić tak, żeby klasy zombie nie rejestrowały się w zwykłym menu lecz w tym VIPowym.
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.06.2010 20:27

wedlug twojego kodu vipem moze byc tylko osoba bez flagi
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Laiser

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 06.06.2010 21:33


wedlug twojego kodu vipem moze byc tylko osoba bez flagi



Sprawdziłem kod i jest dobrze.

Ktoś bez flagi po infekcji zostanie zamieniony w Classic zombie(id, 0). Ale ja chce, żeby go nie zmieniało po infekcji, lecz po infekcji JEŚLI wybraną klasą zombie jest VIP Zombie.

Widzę, że twój status to szuka pracy. Więc jest robota :P

Potrzebuje zrobić menu.Masz tu mój kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
#include <fun>

#define PLUGIN "VIP Zombie Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Laiser"

new gMyMenu


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	gMyMenu=menu_create("\g[VIP] \w Zombie Menu","cbMyMenu");
	menu_additem(gMyMenu,"VIP Zombie","",ADMIN_LEVEL_H);
	menu_additem(gMyMenu,"Wyjście");
}

public cbMyMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
;
		}
		case 1:{
;
		}
}

I to ma być tak. Pod case 0 wybór klasy zombie na VIP, i tutaj problem bo jak zarejestrować klasę bez dodawania jej do menu wyboru klas? Używam ZP 4.3 jeśli to ważne. Czyli pod case 0 ma być zp_set_user_zombie_class (id, id klasy sam ustawie.) a pod case 1 wyjście z menu.

Do zamknięcia. Zrobiłem pluga sam

Użytkownik Laiser edytował ten post 05.06.2010 21:28

  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 06.06.2010 23:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Do zamknięcia

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych