Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie prędkości gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 daedhelil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 04.06.2010 21:40

Witam. Mam problem z prędkością gracza. Wszystko jest ok, ale po zmianie broni, prędkość ustawia się na prędkość z daną bronią. Próbowałem różnych sposobów, ale nie wyszło.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_clcmd("say /speed","szybkosc")
}

public szybkosc(id) {
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 400)
}

Użytkownik tEc. edytował ten post 05.06.2010 23:35

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 04.06.2010 22:05

event zmiany broni i ustawianie w nim speeda ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.06.2010 22:08

Tylko się założę że chcesz do ben 10 moda dodać dla danej klasy prędkość.
Można z tego skorzystać.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
	        set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 400)
}

Użytkownik Harsay edytował ten post 04.06.2010 22:08

  • +
  • -
  • 0

#4 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 04.06.2010 22:09

Właśnie, że nie bo do sklepu! xD Za chwilkę edytuje i napiszę czy działa :)
//eeeeeeeee, tak jak chce nie zadziała bo przecież to od razu wywoła funkcję ;/

Użytkownik tEc. edytował ten post 04.06.2010 22:19

  • +
  • -
  • 0

#5 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.06.2010 22:34

Może to tobie pomoże:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new shop

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent("koniec", 2, "1=Round_End") 
	
	shop = menu_create("Sklep","menushop");	
	menu_additem(shop,"Szybkosc");
	
}

public plugin_cfg() {
}

public menushop(id, menu, item) {	
	switch(item) {
		case: 0 {
			ustaw_szybkosc(id)
		}
	}
}

public ustaw_szybkosc(id) {
	set_user_maxspeed(id, 720)
	set_task(1.0, "speed_cont", 666, "", id)
}

public speed_cont(id) ustaw_szybkosc(id)

public koniec(id) {
	remove_task(id, 666)
}

Użytkownik Harsay edytował ten post 04.06.2010 22:34

  • +
  • -
  • 1

#6 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 05.06.2010 10:39

W tasku? Proszę, nie :( Da się jakoś inaczej?

Użytkownik tEc. edytował ten post 06.06.2010 11:01

  • +
  • -
  • 0

#7 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 06.06.2010 12:55

Tworzysz zmienną
new addspeed[33]
rejestrujesz CurWeapon
public CurWeapon(id)

{

        if(addspeed[id])

        	set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 400)

}

a w menu po zakupie dajesz
addspeed[id] = 1

  • +
  • -
  • 2

#8 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 06.06.2010 13:39

Dzięki wielkie Siemir. Dzięki tobie dowiedziałem się więcej o pawnie :) a i to co dałeś działa. Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych