Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of duty sklep + helmet


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 psiaq16

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 06.06.2010 16:38

Witam, mam pewny problem/prosbe dotyczaca moda CoD otoz:

1. chcialem wprowadzic helmet i kevlara ale nie wiem jak sie za to zabrac
2. chcialem rowniez zmodyfikowac sklep tak aby za 16k kupic sobie m4/ak47
Czy jest to wszystko mozliwe a jezeli jest to mogblymi ktos wytlumaczyc jak to zrobic?

dzięki z gory psiaq

wiec????
  • +
  • -
  • 1

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 06.06.2010 16:55

co do punktu 1 musiałbyś edytować plik .sma (domyślam się , że masz COD:MW by QTM_Peyote)
w klasie gdzie chcesz dac kamizelke musiałbyś dopisac:
item_kevlar
i
item_helmet
przykład:
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "item_helmet");
give_item(id, "item_kevlar");


(na 99% tak to powinno wyglądac)

Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 06.06.2010 17:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych