Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Aktualna szybkość gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 supra36

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:krzysztof
Offline

Napisano 05.06.2010 12:28

Witam jakie jest polecenie aby pobrać aktualną szybkość gracza ?

na razie mam to, ale nici z tego.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new Speed = get_user_speed(id)

public plugin_init() {
	register_plugin("Beat", "1.0", "Supra36")
}

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/beat.mp3")
}

public beating(id) {
	if (get_user_speed(id) < 30) 
	client_cmd(id, "mp3 loop sound/misc/beat.mp3")
	else
	client_cmd(id, "mp3 stop")
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Ah, chciałbym jeszcze dodać opóźnienie 10 sekundowe do startu bicia serca, ale na razie nie mam pojęcia jak to zrobić. Piszę swój pierwszy plugin od zera.

Pomoże ktoś ?

Użytkownik supra36 edytował ten post 04.06.2010 18:32

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.06.2010 14:46

Witam jakie jest polecenie aby pobrać aktualną szybkość gracza ?


Na przykład tak:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

public plugin_init() {
register_plugin("Player Speed", "1.0", "deLL")

register_clcmd("say /speed", "speed")
}

public speed(id)
{
new Float:vct[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, vct)
new Float: speeds = floatsqroot(vct[0]*vct[0]+vct[1]*vct[1]+vct[2]*vct[2])

client_print(id, print_chat, "Obecna szybkosc: %f", speeds)
}

Użytkownik deLL edytował ten post 05.06.2010 14:47


#3 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 05.06.2010 14:53

Można też fakemetą :]
client_print(id,print_center,"%d",pev(id,pev_speed) Przynajmniej jakoś tak :]
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.06.2010 11:29

pev_velocity pokaże Ci prędkość we wszsytkich trzech kierunkach :P

new Float:speed[3]
pev(id,pev_velocity,speed)

speed[0] w osi x
speed[1] w osi y
speed[2] w osi z



Sorka nie ogarnąłem, że deLL dał to samo w engine, ale wyciągając pierwiastek kwadratów wszystkich prędkości będzie trochę fake, bo biegnąc w dwóch kierunkach wartość wzrośnie, a poruszać się będziesz tak samo szybko.

Użytkownik grankee edytował ten post 11.06.2010 11:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych