Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak robić klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 04.06.2010 16:37

Witam proszę o wytłumaczenie mi jak zrobić klasy

Gdzie co powsadzać itp

Mam komendy na itemy(na itemy i na klasy a chyba takie same niektóre inne)

Komenda np na pocisk palladyna

Struktura klasy

I inne rzeczy do stworzenia klasy

Z góry za pomoc +
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 04.06.2010 18:23

num { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, TWOJA NAZWA }
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "TWOJA NAZWA" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,ILE MA MIEC HP NA STRAT }
teraz tutaj
z
new player_class_lvl[33][9]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}
na
new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}

teraz w tym
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
                          case 8:
                          {
                                       player_class[id] = TWOJA NAZWA KLASY
                         }
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

teraz znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
i dopisz nad
case TWOJA NAZWA: i opcje np 
case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>3)
			{
				golden_bulet[id]=3
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}

I TO NA TYLE BY BYLO

Użytkownik xdx551 edytował ten post 04.06.2010 18:23

  • +
  • -
  • 1

#3 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 08:50

Jaka jest komenda na dawanie czegoś po załadowaniu noża?

I jak zrobić klasę premium?

Użytkownik aQeR edytował ten post 05.06.2010 08:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 10:01

Klasa premium:
w
public select_class_menu(id, key)

dodajemy przed klasą:
if( get_user_flags(id) & FLAGA)

czyli np.

case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
player_class[id] = Mag
}


"Dawanie czegoś"? Czyli czego dokładnie opisz.

Użytkownik Krejzol edytował ten post 05.06.2010 10:02

  • +
  • -
  • 1

#5 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 11:45

Np

Dawanie player_b_jumpx[id]
po załadowaniu noża i po

1 załadowaniu pisze załadowałeś sobie %s podskoków
  • +
  • -
  • 0

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 12:03

Tego sie nie da zrobić, możesz zrobić tak że klasa będzie miała od początku określoną ilość skoków.
  • +
  • -
  • 0

#7 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 12:43

Musi się dać to zrobić np jak palladyn ma heady bo załadowaniu noża?

Jakoś to da się zrobić

Proszę o odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 12:46

To skoro się da to prubój na wzór palladyna.
  • +
  • -
  • 0

#9 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 12:49

Tylko nie wiem gdzie palladyn jest w kodzie podaj wszystkie linijki palladyna dam +
  • +
  • -
  • 0

#10 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 13:00

	if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}

//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife")

if(player_sword[id] == 1)
{


	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Level: %i (%0.0f%s) Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


public count_jumps(id)
{
if( is_user_connected(id))
{
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0

if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
}


CTRL + F plxxx
  • +
  • -
  • 1

#11 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 13:04

Thx Rep poleciała

Moim zdaniem to to za to odpowiada :

if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)

i

if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){

a dokładnie

on_knife[id]

dobrze mówie?
  • +
  • -
  • 0

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.06.2010 13:08

on_knife przechowuje info o tym czy aktualnie uzywa sie noza i to w ogóle nie ma nic wspolengo z hs'ami

co do problemu wystarczy miec globalna zmienna przechowujaca liczbe skokow i po skoku ja zmniejszac a po naladowaniu zwiekszac to cala filozofia
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 13:10

Wytłumaczysz jaśniej

Napiszesz jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#14 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 05.06.2010 13:49

wszystko o co pytasz jest w Poradnikach bez sensowne nabijanie postow

#15 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 05.06.2010 14:39

da sie na nozu skoki.... wystarczy zrobic nad
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
case KLASA: show_hudmessage(id, "Dostales 3 podkoski w locie")
                                         player_b_jumpix[id] = 3
tak mozna i to dziala
  • +
  • -
  • 0

#16 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 20:12

Jak zrobić żeby ta osoba tylko nóż miała?
  • +
  • -
  • 0

#17 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 05.06.2010 20:26

@up
Tak samo jak ninja.
  • +
  • -
  • 0

#18 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 20:38

Czyli?!

Po to się pytam żebyś mi powiedział co i jak a nie :

Tak samo jak ninja


Napisz jaka odpowiada za to komenda bo ja nie mogę znaleźć

Użytkownik aQeR edytował ten post 05.06.2010 20:39

  • +
  • -
  • 0

#19 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 05.06.2010 20:51

A próbowałeś? Znajdz
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
i zamień na
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))
a "klasa" zamień na nazwę swojej klasy.

Użytkownik siemir edytował ten post 05.06.2010 20:52

  • +
  • -
  • 1

#20 aQeR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 05.06.2010 21:39

Będzie to działać?

num { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Vampir } 
new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Vampir" }
new race_heal[10] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,200 }


new player_class_lvl[33][10]
new player_class_lvl_save[33]

new player_xp_old[33]

new database_user_created[33]

new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}


public select_class_menu(id, key) 
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
player_class[id] = Vampir
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


case Vampir:
{

player_b_jumpx[id]+=1;

player_b_gravity[id]+= 230;

player_b_silent[id]+= 1;

set_user_speed(id,-10)
}


if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && ((player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == klasa)))

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych