Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Z menu nie chce sie wylaczac


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.06.2010 08:06

Witam!
Mam problem z menu. Napisalem menu w ktorym mozna kupywac itemy, lecz gdy ktos kupi to chcialbym zeby menu sie zamknelo. Niestety menu dalej jest.
Ponizej zamieszczam kod. Z gory dzięki za pomoc.

public Sklep(id)
{
        new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
 		menu_additem(menu, "Kupno expa 1\r[Dodaje 200expa] \yKoszt: \r5000$");
	....
			  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_display(id, menu);
	
}

public Sklep_Handle(id, menu, item) 
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        menu_display(id, menu);
   ....
        switch(item) 
        { 
                case 0: 
                {
                ........................
					case 8:
			    {
           .....
						 menu_destroy(menu);
						 return PLUGIN_HANDLED;

                }
				case 9:
				  {
            ....
						 menu_destroy(menu);
						 return PLUGIN_HANDLED;

                }
	 
        }
		   menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Probowalem na zakonczenie kazdego ,,case'a'' dac destroy menu jednak nie dziala to jak trzeba ;/
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.06.2010 13:17

a po co ci te kropki o_O!
+ do tego case xD połączone 0 i do tego 2 (9,8)

public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Kupno expa 1\r[Dodaje 200expa] \yKoszt: \r5000$");

menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);

}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_display(id, menu);

switch(item)
{
case 0:
{
}
case 8:
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}
case 9:
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.06.2010 13:33

jak juz cos to 



public Sklep_Handle(id, menu, item) 

{

        if(item == MENU_EXIT)

        {

                menu_destroy(menu);

                return PLUGIN_HANDLED;

        }

        menu_display(id, menu);

        

        switch(item) 

        { 

                case 0: 

                {

                }                       

                case 8:

                {

                        menu_destroy(menu);

                        return PLUGIN_HANDLED;

                        

                }

                case 9:

                {

                        menu_destroy(menu);

                        return PLUGIN_HANDLED;

                        

                }

        }

      menu_destroy(menu);

      return PLUGIN_CONTINUE;

}


04 czerwiec 2010 - 14:35:
aha no i oczywiscie uchwyt do menu musi byc zmienna globalna a nie tak jak w twoim wypadku zmienna lokalna xK

04 czerwiec 2010 - 14:36:
a no i dobrze by bylo jakby uchwyt mial inna nazwe niz

menu

:K
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.06.2010 14:20

kropki sa zamiast kodu z itemami ;P zaraz sprobuje zrobic tak jak napisaliscie i dam znac czy zadzialalo
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.06.2010 15:06

Testuj tak jak napisał goqu i jeśli coś nie wypali to pisz

#6 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 06.06.2010 19:07

no to nie wypalilo ;/ Gdy kupuje to po zakupie, menu sie pojawia ponownie, ale wtedy po nacisnieciu obojetnie jakiego klawisza znika. Jak ktos moze cos poradzic niech pisze
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.06.2010 22:52

aha no i oczywiscie uchwyt do menu musi byc zmienna globalna a nie tak jak w twoim wypadku zmienna lokalna xK

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:


public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Kupno expa 1\r[Dodaje 200expa] \yKoszt: \r5000$");

menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
//Code
}
case 8:
{
//Code
}
case 9:
{
//Code
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 07.06.2010 14:33

aha no i oczywiscie uchwyt do menu musi byc zmienna globalna a nie tak jak w twoim wypadku zmienna lokalna xK

Tyle ze to zrobilem wczesniej niestety bez skutku i mam kod taki sam (oczywiscie zmienne inne)jak napisal Vertricus
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych