Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

eventy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 03.06.2010 17:30

Witam, mam takie pytanie. Czy możliwe jest zrobienie eventu rejestrującego: wygranie rundy przez drużynę ct na mapach de_ poprzez niedopuszczenie podłożenia bomby, oraz wygranie tt na mapach cs_ poprzez niedopuszczenie uratowania hostów;) Dodatkowo prosiłbym o podanie eventu na uratowanie jednego hosta , pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.06.2010 18:16

Pierwsze:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:bomba_podlozona = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_logevent("plant", 3, "2=Planted_The_Bomb")
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
}

public plant()
bomba_podlozona = true

public RoundStart()
bomba_podlozona = false

public ct_win()
{
if(!bomba_podlozona)
{
//twoj kod
}
}


03 czerwiec 2010 - 18:20:
Drugie:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:hosty_uratowane = false

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("TextMsg", "hostageR", "a", "2&#All_Hostages_R" )
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
}

public hostageR()
hosty_uratowane = true

public RoundStart()
host_uratowane = false

public t_win()
{
if(!hosty_uratowane)
{
//twoj kod
}
}

Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 03.06.2010 18:21

  • +
  • -
  • 1

#3 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 03.06.2010 20:13

Ale np event dotyczący c4 będzie działał na mapach cs_ ? Bo jak tak to z deka lipa
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 03.06.2010 20:22

Wtedy korzystasz z tego... ;) Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych