Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Max staty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cepek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Ciezkowice
Offline

Napisano 03.06.2010 15:16

Witam.
prosilbym zeby ktos mi przerobil sma zeby max staty byly ; inteligencja 100, sila 200, zrecznosc 100 i zwinnosc 200
z gory dzięki
PS przy okazji moglibyscie naprawic long jumpy;D

Załączone pliki


Użytkownik Cepek edytował ten post 03.06.2010 15:18

  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.06.2010 16:40

Otworzylem zrodlo ktore podales i jestem zdziwiony bo nawet sam nie wiesz ze juz to masz zrobione
miesci sie to wlasnie w tych liniach:
public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<200){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<200){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}

A fixa na skoki palladyna tez masz wgranego wiec zupelnie cie nie rozumiem. Nastepnym razem tworz tematy gdy bedziesz naprapwde potrzebowal pomocy a nie rob sobie z ludzi zartow.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 03.06.2010 16:46

  • +
  • -
  • 0

#3 Cepek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Ciezkowice
Offline

Napisano 03.06.2010 16:55

no bo ja zmienialem to jak znalazlem jakis poradnik ale jak wchodzze na serwa to staty mozna dodac do 50
sproboje JESZCZE raz wrzucic to na serwa ale watpie zebyn zadzialalo
  • +
  • -
  • 0

#4 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.06.2010 17:04

Przekompilowałeś?:F
  • +
  • -
  • 1

#5 Cepek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Ciezkowice
Offline

Napisano 03.06.2010 17:26

"Przekompilowałeś?:F " a po polsku to co to znaczy?:P
  • +
  • -
  • 0

#6 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.06.2010 18:33

Kompilator - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ??:D
  • +
  • -
  • 1

#7 Cepek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Ciezkowice
Offline

Napisano 03.06.2010 20:32

no dzięki:D juz wszystko chodzi:D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych