Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.06.2010 15:10

Witam, mam do was dwa pytania który mod jest lepszy zombie plague? czy biohazard? oraz drugie na który wchodzi więcej graczy :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.06.2010 15:17

To zależy od jakości serwera, adminów, pluginów, atmosfery i wielu wielu rzeczy.. Żaden lepszy - są inne, co kto lubi.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gutaj

    I Can Fly

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.06.2010 15:33

Dlatego mam dylemat, bo dla mnie to bez różnicy, ale kilka osób prosi o zmiane na bio a kilka aby zostawić plague... co prawda przy plague dość grzebaliśmy w kodzie i mamy unikalny.... ale trzeba dużo sciągać ze 30mb na szczęście jest fastdl... ale też plague jest bardziej zasobożerne od bio... dlatego nie wiem ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.06.2010 15:42

Miałem obydwa i.. obydwa pełne ^^ 30mb? No to gratuluje ^^. Może zmień na próbę i zobacz jak będzie, najwyżej wrócisz.
  • +
  • -
  • 0

#5 Gutaj

    I Can Fly

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.06.2010 15:58

Wiesz to nie problem :D więc spróbuje był byś taki miły i podesłał jakieś plugsy do bio ?:D
  • +
  • -
  • 0

#6 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 01.06.2010 16:49

Hmmm

Łap link :
http://www.speedyshare.com/files/22739984/Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar]Biohazard_v2.00_Beta_3b.rar

Chciałem wrzucić do załącznika ale za duży plik


Cvary:

// Biohazard mod configuration file
echo Executing Biohazard mod configuration file

// Tło nieba. Zostaw puste aby wyłączyć inne niebo.
bh_skyname "drkg"

// Pokaż twoje aktualne życie
bh_showtruehealth 1

// Ustawienie jasności na mapie (od 'a' ciemniejsze, do 'z' jaśniejsze). Zostaw puste aby wyłączyć inną jasność
bh_lights "d"

// Włącz menu broni
bh_weaponsmenu 1

// Losowo odradza wszędzie wszystkich w nowej rundzie. Używa odrodzeń z CSDM.
bh_randomspawn 0

// Zabij samobójców w następnej rundzie.
bh_punishsuicide 1

// Po jakim czasie mają się pokazać zarażeni gracze.
bh_starttime 15.0

// Po jakim czasie, gracze mogą kupywać bronie (CS Buy Menu). Wstaw 0 aby wyłączyć
bh_buytime 0

// Maximum zombii
bh_maxzombies 31

// Dźwięki wygranej
bh_winsounds 1

// System amunicji.
// 0 - wyłączone
// 1 - nieskończoność amunicji - z przeładowywaniem
// 2 - nieskończoność amunicji - bez przeładowywania
bh_ammo 1

// Granaty HE explodują gdy na kogoś wpadną.
bh_impactexplode 1

// Flashbangi oślepiają tylko ZOMBIE.
bh_flashbang 1

// Włącz automatycznie noktowizor gdy zostaniesz zainfekowany.
bh_autonvg 1

// Wydoczność żyć do 255.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocalałych ludzi nie można zainfekować aż ich armor zniknie.
bh_obeyarmor 0

// Pieniądze za zainfekowanie.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Objekty odbychają się gdy w nie strzelisz.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Knockback system.
bh_knockback 1

// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 280.0

// Włącz klasy Zombie.
bh_zombie_class 1

// Losowo wybierana klasa zombie.
bh_randomclass 1

// Zombie są odradzane jako Zombie.
bh_respawnaszombie 1

// Bonus gdy zabijesz Zombie.
bh_kill_bonus 1

// Nagroda za zabicie zombie.
// 0 - wyłączone
// 1 - full magazynek
// 2 - he grenade
// 3 - oba wyżej
bh_kill_reward 2

// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Starting zombie(s) health multiplier.
bh_zombie_hpmulti 2.0


// CVARY dodatkowych pluginów

// bio_radar.sma
//
// Włącz/wyłącz plugin.
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_flare_enable 1

// Długość trwania flary.
bh_flare_duration 999.9

// bio_antiblock.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
bh_antiblock 1

// bio_boatescape.sma
//
// Chopper arrival delay.
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Włącz/Wyłącz plugin.
flashlight_custom 1

// Pokaż latarke dla wszystkich graczy (1) lub tylko dla gracza który ją włączył (0).
flashlight_show_all 1

// Czas po którym wyczerpie się latarka.
flashlight_fulldrain_time 120

// Czas po którym latarka będzie w pełni naładowana.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolory latarki.
// 0 - losowy kolor
// 1 - kolor teamu
flashlight_color_type 1

// Kolor latarki dla CT jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_ct 255255255

// Kolor latarki dla TERRO jeśli flashlight_color_type jest ustawione na 1.
flashlight_color_te 255255255

// Promień latarki
flashlight_radius 9

// Max odległość w jednostkach, kiedy można zobaczyć latarke.
flashlight_distance_max 2000.0

// Współczynnik tłumienia światła w zależności od odległości między graczem i latarką.
flashlight_attenuation 5

[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]

Użytkownik Pavulon edytował ten post 01.06.2010 23:37

  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych